24 de February de 2020
Per a què serveixen les mètriques de Google Analytics?
Google Analytics és una eina de mètriques de Google, amb l’objectiu de mesurar les interaccions a la pàgina web i/o aplicacions mòbils.
24 de February de 2020
Google Analytics és una eina de mètriques de Google, amb l’objectiu de mesurar les interaccions a la pàgina web i/o aplicacions mòbils.
11 de February de 2020
El customer experience té com a objectiu oferir el millor producte i aconseguir que la compra sigui inoblidable i recordable des de la primera acció fins a la última interacció amb la marca.
5 de February de 2020
LinkedIn, la xarxa social professional ja compte amb més de 660 milions d’usuaris on cada segon es sumen usuaris nous a la plataforma per compartir articles i publicacions entre la seva comunitat d’usuaris.
22 de January de 2020
La buyer person és un personatge fictici del client ideal per una empresa. Coneix per què és important per una estratègia i com definir un buyer person.
14 de January de 2020
Cada vegada és més important realitzar una investigació de paraules clau en qualsevol estratègia SEO, per tal de millorar la qualitat del tràfic a la pàgina web i posicionar-te a les primeres posicions de Google.
9 de January de 2020
Comencem l’any oferint-vos algunes tendències en disseny web, ja que cada vegada és més important estar al dia i actualitzats en tendències i tècniques creatives.
17 de December de 2019
El calendari editorial és una eina que et permetrà organitzar tota aquella informació que vols transmetre als teus clients de forma específica.
11 de December de 2019
El crawl budget o pressupost de rastreig, és el temps que Google determina a una pàgina web per rastrejar el contingut de les seves url’s.
5 de December de 2019
L’email màrqueting ens serveix per dirigir-nos a la nostra audiència a través de missatges personalitzats, per tal de donar a conèixer els nostres productes o serveis.
29 de November de 2019
M-commerce o comerç mòbil, és tracta d’una nova tendència en el comerç electrònic utilitzant els dispositius mòbils, en navegadors o una aplicació, com a mitjà per una compra online.