19 de juny de 2020
Què són les paraules spam i com evitar-les
Les spam words cal evitar-les per tal que els correus electrònics no es dirigeixin a spam i ens assegurem que el missatge és rebut pel client.
19 de juny de 2020
Les spam words cal evitar-les per tal que els correus electrònics no es dirigeixin a spam i ens assegurem que el missatge és rebut pel client.
16 de juny de 2020
Les vendes a través dels dispositius mòbils estan en augment i això fa més important tenir el procés de checkout via mòbil optimitzat i amb un bon disseny.
3 de juny de 2020
Els clients busquen un contacte més directe amb les empreses, per això els click to call són una forma ràpida i senzilla d’aconseguir-ho.
29 de maig de 2020
Google ja ha publicat l’eina, Core Web Vitals, per tal de verificar el correcte funcionament dels elements de la pàgina web i l’experiència d’usuari.
27 de maig de 2020
Són moltes les empreses que implementen iinbound marketing als negocis, i posen a l’abast dels clients accions per captar-los l’atenció i atreure’ls.
6 de maig de 2020
Les xarxes socials són una gran eina de comunicació per arribar a un gran públic de persones. Aquí us volem ensenyar consells per comunicar correctament.
30 d'abril de 2020
Us adjuntem un seguit de bones pràctiques per adaptar mesures per garantir la seguretat del personal i del client. Són mesures del Ministeri de Sanitat.
28 d'abril de 2020
Des de Javajan volem oferir-vos una sèrie d’avantatges per tirar endavant i atrevir-vos a crear la vostra botiga online i gaudir de tots els beneficis.
21 d'abril de 2020
PrestaShop vol ajudar als responsables d’e-commerce a vendre més i millor a partir de les seves botigues online, i ofereix noves funcionalitats.
1 d'abril de 2020
El passat dijous 26 de març, vam participar en el webinar que oferia la plataforma professional de LinkedIn, per tractar la comunicació en temps de crisi.