Actualitat
Actualitat
Javajan. Consells d’email màrqueting pel 2020

L’email màrqueting seguirà sent una estratègia a tenir en compte dins de les empreses, a més de les xarxes socials, el SEO o el SEM. És per això, que en aquesta publicació us volem explicar una mica més sobre l’email màrqueting i alguns consells per duu a terme a les vostres estratègies de 2020.

L’email màrqueting ens serveix per dirigir-nos a la nostra audiència a través de missatges personalitzats, per tal de donar a conèixer els nostres productes o serveis.

També volem destacar-vos els millors dies per enviar els correus electrònics als vostres subscriptors.

  • El dijous és quan s’aconsegueixen millors resultats d’obertura.
  • El dimarts és quan el radi de clics és més elevat.
  • El dilluns la taxa de rebot és més baixa.

A continuació, us deixem alguns consells a tenir en compte per l’email màrqueting:

  • Col·locar la informació més important a la part més alta de l’email.
  • No dissenyar correus electrònics llargs i amb molta informació.
  • Combinar imatges i text.
  • Afegir a la part alta un enllaç cap a la pàgina web de l’empresa (per exemple, a la imatge de capçalera).
  • No converteixis els correus electrònics, en correu spam.
  • Tenir en compte la llei de privacitat de dades (GDPR).
  • Dissenyar emails en format responsive perquè s’adaptin a tots els dispositius mòbils.
  • Utilitzar canvis de tipografia, com ara negreta, paraules més grans de mida o utilitzar diferents colors per cridar l’atenció i ressaltar la informació més important.
  • Crea una experiència d’usuari agradable i fàcil.
  • Realitza proves A/B, per veure quins elements del correu electrònic funcionen més bé entre els usuaris.
  • Centra el contingut de l’email en els teus usuaris, i no en el productes o serveis.
  • Disseny contingut fàcil de compartir, ja que els usuaris els agrada compartir informació rellevant i interessant.
  • Evita utilitzar paraules com “gratis” o “garantit”, ja que poden dirigir el correu a SPAM.
  • Afegeix call to actions per augmentar les conversions.
  • No utilitzis programes per simplificar les URL’s, ja que moltes vegades dirigeixen els correus a la bústia d’SPAM.

 

Des de Javajan us podem ajudar a personalitzar els vostres enviament de newsletters seguint els consells citats anteriorment. Per tant, si esteu interessats, us podeu posar en contacte a info@javajan.com o trucant al 93.851.73.46.

Entradas Relacionadas