Actualitat

Actualitat - 16

8 de February de 2018

Màrqueting automatitzat amb SendinBlue

El màrqueting automatitzat és el canal de comunicació idoni per oferir continguts de qualitat i rellevants, per tal d’aconseguir futurs clients i posteriorment la seva fidelització. A continuació, us exposem una de les plataformes de màrqueting automatitzat: SedinBlue.

LLEGIR

1 de February de 2018

Nous acords i incorporacions a Moneder

La plataforma de fidelització Moneder comença l’any amb bons resultats, i és que aquest 2018 ha superat els 20.000 clients únics i 1.500 llicències de comerços en municipis i comarques catalanes.

LLEGIR

29 de January de 2018

Nou algoritme de Google: Google Speed Update

Proporcionar una alta qualitat i una excel·lent experiència d’usuari fins ara ha sigut la prioritat de Google i com no també de Javajan als seus desenvolupaments, però recentment Google ha anunciat que a partir del Juliol del 2018 apareixerà un nou algoritme per millorar la velocitat de la pàgina en dispositius mòbils.

LLEGIR

25 de January de 2018

Creació d’una web per Fires i Festes de Catalunya

El projecte del mes realitzat a Javajan, ha estat la creació de la web de Fires i Festes de Catalunya (firesifestescatalunya.cat), una web que consisteix en una agenda d’esdeveniments que dóna a conèixer Catalunya, a través de les seves fires i festes, mercats, espectacles, festivals, trobades, entre d’altres.

LLEGIR

16 de January de 2018

Consells per evitar publicar contingut inadequat a les xarxes socials

Moltes vegades ens precipitem a publicar continguts inadequats als perfils de les xarxes socials i no afavoreixen l’estratègia de màrqueting digital, sinó que la perjudica. Així doncs, seguidament, us exposem alguns errors que s’haurien d’evitar a l’hora de publicar aquests continguts als vostres perfils.

LLEGIR

11 de January de 2018

Google Analytics (II)

Google Analytics és una font molt important per extreure informació valuosa per l’empresa i poder millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, et permet realitzar informes setmanals, mensuals o anuals.

LLEGIR

9 de January de 2018

Google Analytics (I)

Google Analytics és una bona eina per les empreses que es dediquen al màrqueting online, ja que pot ajudar a perfeccionar i millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, ens proporciona, unes dades, mètriques i informes molt valuosos. 

LLEGIR

12 de December de 2017

Idees per dissenyar un menú per a la teva pàgina web

Quan dissenyem una pàgina web, un dels factors més importants a tenir en compte és el menú, ja que és l’element principal on els usuaris accedeixen en un primer moment per a buscar informació a la pàgina web. Per tant, aquest menú cal que sigui fàcil d’utilitzar i que contingui la informació necessària perquè els usuaris trobin aquesta informació el més ràpid possible.

LLEGIR
1 14 15 16 17 18 21