Actualitat

Actualitat

28 de juny de 2017

Com fem els informes de paraules clau a Javajan?

Les paraules clau tenen una importància capital en l’estratègia de SEO o de posicionament orgànic d’una web, ja que és una de les vies indiscutibles per la que els usuaris arriben a la pàgina, per tant caldrà tenir clar quines són i com treballar-les.

Llegir notícia

13 de juny de 2017

Com posicionar orgànicament una nova web?

Posicionar orgànicament una nova web és un procés que té com a objectiu augmentar la visibilitat d’una pàgina als motors de cerca, incrementant la seva posició a la pàgina de resultats. Aconseguir un bon posicionament als cercadors per aquelles paraules que els vostres clients potencials fan servir per cercar productes o serveis és una gran oportunitat de negoci.

Llegir notícia

6 de juny de 2017

Com és un dia de treball a Javajan?

Ens agradaria compartir amb vosaltres com és un dia de treball a Javajan. Som una empresa situada a Manlleu, a la Plana de de Vic, amb més de 15 anys d’experiència en el mercat, dedicada a les noves tecnologies, a la creació i desenvolupament de projectes web, Apps, i també al marketing digital.

Llegir notícia

30 de maig de 2017

Com fer una auditoria SEO a una web ja existent?

En aquest post ens agradaria explicar com fer una auditoria de SEO bàsica a una web ja existent, ja que actualment hi ha moltíssimes pàgines en les que no s’ha treballat el posicionament orgànic, i per tant no estan optimitzades per SEO i google no les té en compte en les desitjades primeres posicions.

Llegir notícia

24 de maig de 2017

Creació d’una web de viatges de luxe per la marca Seven Miles

Un dels últims projectes en els que hem treballat és la creació d’una web de viatges de luxe per la marca Seven Miles, la divisió de viatges top del grup Tourist Forum, una marca amb més de 20 anys d’experiència en el mercat que dissenya experiències vitals úniques, preparant viatges a mida pels clients més exigents.

Llegir notícia

16 de maig de 2017

Com treballar el SEO d’una web?

Hi ha diverses formes de treballar el SEO o posicionament orgànic d’una web, però el que és indiscutible és que és una acció de marketing digital que cal fer, ja que en el món on-line “la web és casa nostra”, i cada dia milers d’usuaris busquen a través de google i de paraules clau, que poden estar directament relacionades amb el vostre projecte i que poden conduir directament a la vostra web

Llegir notícia

9 de maig de 2017

Marc Costa Soler, coordinador comercial

A Javajan seré el primer contacte que tindràs, la primera veu que escoltaràs i la última persona amb qui parlaràs per valorar la nostra feina. T’oferiré tots els nostres serveis, crearé pressupostos a mida per a tu proposant-te el millor disseny que s’adapti a la teva imatge corporativa, et guiaré durant tot el procés inicial abans de tirar endavant el teu projecte i et faré propostes de millora que ajudaran a potenciar el teu negoci.

Llegir notícia

2 de maig de 2017

E-commerce programat a mida amb Laravel

Laravel per si mateix no és una plataforma de e-commerce, sinó que és un entorn de treball que defineix un conjunt d’objectes i conceptes estandarditzats (mòduls) que serveixen de base per a una ràpida solució de desenvolupament, estalviant temps, mantenint el codi organitzat i permetent una fàcil actualització.

Llegir notícia

25 d'abril de 2017

Tincticket, plataforma de venda d’entrades on-line

Des de Javajan hem programat i participat en Tincticket, la plataforma de venda d’entrades on-line per a esdeveniments i per teatres, dirigit tant a promotors d’esdeveniments puntuals, com a sales i teatres amb una programació estable i regular. Hem instal·lat la plataforma a 18 teatres com els de Lleida, Terrassa, Olot, Tortosa, Torelló, l’Hospitalet de Llobregat, etc.

Llegir notícia
1 14 15 16 17 18