

Google Analytics és una bona eina per les empreses que es dediquen al màrqueting online, ja que pot ajudar a perfeccionar i millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, ens proporciona, unes dades, mètriques i informes molt valuosos.
A continuació, us oferim algunes dades importants a tenir en compte a l’hora de crear un informe de Google Analytics:
A l’hora de crear informes i mètriques, o KPI, en podem distingir 5 de diferents:
Informes en temps real: et permet observar l’activitat del lloc web o de l’aplicació.
- Informes d’audiència: t’aporten dades sobre les característiques de l’audiència com ara usuaris actius, interessos, informació geogràfica, entre d’altres aspectes.
- Informes d’adquisició: t’aporten informació dels teus clients, sobre el comportament que tenen al lloc web, l’origen de la vista…
- Informes de conversions: t’aporten dades sobre la conversió dels objectius de la marca.
- Informes de comportament: t’aporten informació sobre la ruta que fa l’usuari per tota la pàgina web i et permet saber el contingut que té més interacció.
Google Analytics també et permet conèixer dades sobre les visites de la pàgina web.
- Visites: són el nombre d’usuaris que han accedit a la pàgina web.
- Temps de la visita: et permet saber el temps real en què un usuari ha navegat per la pàgina web.
- Visites úniques: és el nombre d’usuaris diferents que accedeixen al web.
- Pàgines vistes: nombre de vegades que s’ha obert la pàgina web.
- Procedència de les visites: saber d’on venen els usuaris que naveguen a la web.
- Pàgines més vistes: pots conèixer les pàgines de la teva web que han sigut més vistes, i això et permetrà potenciar-les.
- Percentatge de rebot: percentatge d’usuaris que han entrat a la web i han sortit sense navegar.
Finalment, si la teva empresa vol crear informes per millorar l’estratègia digital i no té un compte de Google Analytics, t’animem a crear-ne un i aconseguir resultats satisfactoris.