Actualitat

Actualitat

Javajan. Consells per evitar publicar contingut inadequat a les xarxes socials

 

Moltes vegades ens precipitem a publicar continguts inadequats als perfils de les xarxes socials i no afavoreixen l’estratègia de màrqueting digital, sinó que la perjudica. Així doncs, seguidament, us exposem alguns errors que s’haurien d’evitar a l’hora de publicar aquests continguts als vostres perfils.

Estar a les xarxes socials per estar, és a dir, tenir un perfil de l’empresa però no actualitzar-lo, no penjar continguts rellevants per als clients, no generar interacció, etc.

No comptar amb un pla de continguts o calendari editorial, ja que d’aquesta manera et permetria tenir organitzats tots els continguts i informacions.

– Publicar continguts sense cap estratègia digital, compartir informació en tot moment o publicar el mateix contingut diàriament.

Publicar massivament contingut comercial pot provocar que molts clients abandonin la marca.

– Tenir faltes ortogràfiques en els teus continguts és un error bestial que genera una mala imatge d’empresa.

– Abusar dels hashtags.

No tenir localitzada la competència.

No agrair als usuaris per la seva interacció amb l’empresa.

No conèixer quina xarxa social s’adequa millor a la teva empresa.

No estar al dia de les noves actualitzacions i canvis de les xarxes socials.

– Comprar seguidors i interacció.

No conèixer els gustos i interessos dels seguidors.

Ignorar les crítiques i no acceptar-les o eliminar els comentaris dels clients.

Una vegada nombrats tots els errors per tal d’evitar publicar continguts inadequats a les xarxes socials, esperem que als vostres perfils no aparegui cap dels aspectes anteriors.

Notícies relacionades