Consells per evitar publicar contingut inadequat a les xarxes socials
- 16 de January de 2018
Moltes vegades ens precipitem a publicar continguts inadequats als perfils de les xarxes socials i no afavoreixen l’estratègia de màrqueting digital, sinó que la perjudica. Així doncs, seguidament, us exposem alguns errors que s’haurien d’evitar a l’hora de publicar aquests continguts als vostres perfils.
– Estar a les xarxes socials per estar, és a dir, tenir un perfil de l’empresa però no actualitzar-lo, no penjar continguts rellevants per als clients, no generar interacció, etc.
– No comptar amb un pla de continguts o calendari editorial, ja que d’aquesta manera et permetria tenir organitzats tots els continguts i informacions.
– Publicar continguts sense cap estratègia digital, compartir informació en tot moment o publicar el mateix contingut diàriament.
– Publicar massivament contingut comercial pot provocar que molts clients abandonin la marca.
– Tenir faltes ortogràfiques en els teus continguts és un error bestial que genera una mala imatge d’empresa.
– Abusar dels hashtags.
– No tenir localitzada la competència.
– No agrair als usuaris per la seva interacció amb l’empresa.
– No conèixer quina xarxa social s’adequa millor a la teva empresa.
– No estar al dia de les noves actualitzacions i canvis de les xarxes socials.
– Comprar seguidors i interacció.
– No conèixer els gustos i interessos dels seguidors.
– Ignorar les crítiques i no acceptar-les o eliminar els comentaris dels clients.
Una vegada nombrats tots els errors per tal d’evitar publicar continguts inadequats a les xarxes socials, esperem que als vostres perfils no aparegui cap dels aspectes anteriors.