Seguidament aquest post es la continuació del post anterior sobre Google Analytics. Google Analytics és una font molt important per extreure informació valuosa per l’empresa i poder millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, et permet realitzar informes setmanals, mensuals o anuals.
A continuació, us oferim més consells i dades importants a tenir en compte per crear un perfil de Google Analytics:
Un aspecte important a saber és des de quin canal accedeixen els usuaris a la pàgina web:
- Canals: són els canals pels quals els usuaris arriben a accedir a la web:
- Cerca orgànica: són els usuaris que accedeixen a la web a partir de buscadors Google, Yahoo…
- Social: usuaris que accedeixen a la web a través de les xarxes socials.
- Directe: usuaris que accedeixen a la web introduint directament l’URL de l’empresa.
- Dispositius mòbils: usuaris que accedeixen a la web a partir del seu dispositiu mòbil, tablet o ordinador.
- Publicitat: usuaris que accedeixen a la web per una campanya de pagament a través de Google AdWords.
- Referents: usuaris que accedeixen a través d’un link en altres plataformes.
- Paraules clau: els usuaris també poden accedir a la pàgina a partir de paraules clau introduïdes als buscadors.
Google Analytics també et permet extreure informació sobre el comportament dels usuaris a la pàgina web mentre naveguen:
- Pàgina d’entrada: és la pàgina a través de la qual els usuaris entren a la pàgina web.
- Pàgina de sortida: és el percentatge de pàgines que els usuaris han visitat en últim lloc respecte a totes les pàgines visualitzades.
- Pàgina de destí: són les pàgines en què els usuaris han arribat finalment a la nostra pàgina web.
- Velocitat del llos web: et permet conèixer el temps de càrrega de la web.
- Temps mig de visita: pots saber el temps mig en què els usuaris estan a la pàgina.
Després de nombrar tots els aspectes a tenir en compte per realitzar informes d’èxit, esperem que els poseu en pràctica a la vostra pàgina web i us aportin bons resultats.