News

News

Javajan. Google Analytics (II)

Seguidament aquest post es la continuació del post anterior sobre Google Analytics. Google Analytics és una font molt important per extreure informació valuosa per l’empresa i poder millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, et permet realitzar informes setmanals, mensuals o anuals.

A continuació, us oferim més consells i dades importants a tenir en compte per crear un perfil de Google Analytics:

Un aspecte important a saber és des de quin canal accedeixen els usuaris a la pàgina web:

  • Canals: són els canals pels quals els usuaris arriben a accedir a la web:
    • Cerca orgànica: són els usuaris que accedeixen a la web a partir de buscadors Google, Yahoo…
    • Social: usuaris que accedeixen a la web a través de les xarxes socials.
    • Directe: usuaris que accedeixen a la web introduint directament l’URL de l’empresa.
    • Dispositius mòbils: usuaris que accedeixen a la web a partir del seu dispositiu mòbil, tablet o ordinador.
    • Publicitat: usuaris que accedeixen a la web per una campanya de pagament a través de Google AdWords.
    • Referents: usuaris que accedeixen a través d’un link en altres plataformes.
  • Paraules clau: els usuaris també poden accedir a la pàgina a partir de paraules clau introduïdes als buscadors.

Google Analytics també et permet extreure informació sobre el comportament dels usuaris a la pàgina web mentre naveguen:

  • Pàgina d’entrada: és la pàgina a través de la qual els usuaris entren a la pàgina web.
  • Pàgina de sortida: és el percentatge de pàgines que els usuaris han visitat en últim lloc respecte a totes les pàgines visualitzades.
  • Pàgina de destí: són les pàgines en què els usuaris han arribat finalment a la nostra pàgina web.
  • Velocitat del llos web: et permet conèixer el temps de càrrega de la web.
  • Temps mig de visita: pots saber el temps mig en què els usuaris estan a la pàgina.

Després de nombrar tots els aspectes a tenir en compte per realitzar informes d’èxit, esperem que els poseu en pràctica a la vostra pàgina web i us aportin bons resultats.

Related posts