Actualitat

Actualitat

16 de January de 2018

Consells per evitar publicar contingut inadequat a les xarxes socials

Moltes vegades ens precipitem a publicar continguts inadequats als perfils de les xarxes socials i no afavoreixen l’estratègia de màrqueting digital, sinó que la perjudica. Així doncs, seguidament, us exposem alguns errors que s’haurien d’evitar a l’hora de publicar aquests continguts als vostres perfils.

LLEGUIR

11 de January de 2018

Google Analytics (II)

Google Analytics és una font molt important per extreure informació valuosa per l’empresa i poder millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, et permet realitzar informes setmanals, mensuals o anuals.

LLEGUIR

9 de January de 2018

Google Analytics (I)

Google Analytics és una bona eina per les empreses que es dediquen al màrqueting online, ja que pot ajudar a perfeccionar i millorar l’estratègia de màrqueting digital. A més, ens proporciona, unes dades, mètriques i informes molt valuosos. 

LLEGUIR

12 de December de 2017

Idees per dissenyar un menú per a la teva pàgina web

Quan dissenyem una pàgina web, un dels factors més importants a tenir en compte és el menú, ja que és l’element principal on els usuaris accedeixen en un primer moment per a buscar informació a la pàgina web. Per tant, aquest menú cal que sigui fàcil d’utilitzar i que contingui la informació necessària perquè els usuaris trobin aquesta informació el més ràpid possible.

LLEGUIR

30 de November de 2017

Què ha de tenir una bona newsletter?

Una newsletter és una gran eina de màrqueting digital que ens ajuda a comunicar-nos amb els clients, i clients potencials de forma segmentada, i també a captar-ne de nous. L’e-mail màrqueting és una bona eina per fidelitzar clients, i també per aconseguir objectius concrets com nous contactes, formularis, etc.

LLEGUIR

28 de November de 2017

Manel Freire, project manager

Sóc una persona molt metòdica, pragmàtica, resolutiva i perfeccionista amb la mida del possible. Busco sempre la forma més eficient de realitzar una tasca avaluant tots els escenaris possibles.

LLEGUIR

23 de November de 2017

Perfil d’empresa a Instagram

Encara no tens un perfil d’empresa a Instagram? Saps com activar-lo? I els avantatges que té respecte a el perfil personal? A continuació t’ho expliquem. Instagram, la xarxa social més activa i utilitzada avui en dia, et permet crear un perfil d’empresa o negoci. Aquest perfil d’empresa t’ofereix promocionar els teus continguts i visualitzar les estadístiques de les teves publicacions.

LLEGUIR
1 13 14 15 16 17 20