Actualitat

Actualitat

Javajan. [WEBINAR LINKEDIN] Comunicar en temps de crisi

El passat dijous 26 de març, vam participar en el webinar que oferia la plataforma professional de LinkedIn, per tractar la comunicació en temps de crisi. D’aquest webinar tan interessant, vam poder extreure alguns consells, i us els volem mostrar.

Actualment LinkedIn compte amb 657 milions de membres i 30 milions d’empreses dins la xarxa la qual té 18 milions de visites diàries per comunicar informació a una gran i professional audiència. A més, és considerada la plataforma més fiable d’entre totes les xarxes socials.

A continuació, us oferim els consells per comunicar (externament) de la millor manera possible en aquests moments de crisi:

  • Donar valor a l’audiència, per oferir continguts de qualitat i rellevants. Cal una adequació de les imatges i bona utilització dels hashtags.
  • Adaptar un to moderat i sensible a causa de la situació que estem vivint actualment.
  • Respondre als missatges i comentaris de les xarxes socials i altres canals amb delicadesa.
  • Mantenir una freqüència.
  • Ser proactius i centrar-nos en el que volem aportar en aquesta situació.
  • Comunicar consells per treballar millor virtualment i seguir igual de motivats.

Pel que fa a la forma de comunicar (interna) de l’empresa i seguir amb el mateix vincle entre treballadors, cal:

  • Mostrar gratitud pels treballadors de l’empresa i la feina que estan fent durant les jornades de teletreball.
  • Comunicar-se amb els treballadors diàriament.
  • Organitzar vídeo calls amb els treballadors i parlar de temes diversos, que no inclogui feina, i així poder desconnectar una estona.
  • Oferir transparència, a partir d’una comunicació fluida, clara i directe amb els treballadors.

Notícies relacionades