Actualitat

Actualitat

Javajan. [WEBINAR] Com crear campanyes de màrqueting a LinkedIn

LinkedIn, la comunitat social orientada a empreses, negocis i ofertes de treball, actualment ja compta amb 590 milions d’usuaris, 7 milions d’empreses, 11 bilions d’aptituds dels usuaris i 15 milions d’ofertes de treball.

Cada dia més, Linkedin s’utilitza per a generar i publicar contingut de qualitat pels usuaris que no pas per cercar ofertes de treball. És per això que cada segon, s’uneixen a Linkedin 2 nous usuaris.

Per realitzar accions de màrqueting, trobem diversos formats disponibles:

  • Contingut patrocinat: permet interactuar amb els clients a partir de continguts rellevants. Té un format multi plataforma.
  • Formulari natiu: permet a les empreses obtenir un retorn de la inversió de les campanyes a partir de la captació de leads de qualitat.
  • Vídeo patrocinat: mostrar vídeos de productes i/o històries que els puguin inspirar, amb un format autoplay. Té un format multi plataforma.
  • Carousel Ad: explicar una història de marca d’una forma interactiva, ja que així s’aconsegueix més engagement que no pas amb una imatge estàtica. Aquest format permet captar l’atenció de l’usuari a partir d’una història. Té un format multi plataforma.
  • LinkedIn Text Ads: permet la generació de leads de qualitat amb un format senzill. Aquest format és disponible només per a desktop.
  • LinkedIn Dynamic Ads: format on es pot personalitzar la creativitat i mostrar-te a l’usuari d’una forma única.
  • Sponsored InMail: contactar amb els clients a partir d’un missatge personalitzat i únic al seu correu de LinkedIn. És un format que es basa en accions tàctiques i tan sols permet enviar 1 InMail cada 45 dies a cada usuari.

Pel que fa a les campanyes de màrqueting a LinkedIn, es recomanable seguir els següents passos:

  1. Analitzar el perfil comprador / definir el perfil del públic.
  2. Definir l’estratègia i el format.
  3. Segmentar el públic al qual ens adrecem (fins a 17 camps de segmentació)
  4. Seleccionar la puja a partir dels objectius de la campanya (puja CPC, CPM o CPV).
  5. Monitorització de la campanya (en períodes determinats) – analitzar si la campanya funciona i poder conèixer les interaccions que es realitzen.

Nivell d’optimització:

  1. Targeting – analitzar les audiències i veure d’on prové el tràfic de la web per poder enfocar millor la campanya.
  2. Puja i pressupost – escollir si es vol realitzar una puja automàtica o manual i revisar la puja per comprovar si és la correcte o cal canviar-la.
  3. Contingut – analitzar i preguntar-se si el contingut que oferim és personalitzat a la xarxa, si el call to action és fàcil d’identificar o si mostrem allò que ens fa únics.

Finalment, us adjuntem els llançaments recents i els llançaments futurs que estan per arribar durant el 2019.

  • Llançaments recents
    • Generació de leads amb Dynamic Leads – creació de continguts per descarregar per poder generar leads de qualitat.
    • Website demographics – analitzar quin públic visita la web (de quines empreses/sectors/funcions, etc, accedeixen a la web).
  • Llançaments futurs
    • Company pages
    • Sponsored Messaging
    • Noves funcions de Targeting
      • Lookalike Targeting (2019)
      • Retargeting Secuencial (2019)
    • Funcions i característiques amb ABM
      • Sales Navigator targeting (2019)
      • Buyer groups (2019)
      • Account readiness ( 2019)

Finalment us deixem l’enllaç del perfil de LinkedIn de Javajan, per si voleu estar al dia de totes les publicacions i novetats: https://www.linkedin.com/company/serveis-d’internet-javajan-sl

Notícies relacionades