Actualitat
Actualitat

Publicitat a Instagram

  • 19 de December de 2018
Javajan. Publicitat a Instagram

Ja has provat d’anunciar-te a Instagram? Saps quin tipus d’anuncis hi ha? A continuació t’ho expliquem.

Instagram és la xarxa social més utilitzada entre els joves avui en dia, la qual compta amb més de 700 milions d’usuaris i els serveix per publicar imatges o vídeos i compartir-ho amb la seva comunitat d’amistats o altres plataformes socials.

Primer de tot, us exposem algunes estadístiques sobre la plataforma:

  • El 59% dels usuaris que utilitzen la plataforma, són d’entre 18-29 anys.
  • La plataforma és més utilitzada entre setmana, quan té més interacció.
  • Les millors hores per publicar: 2 i 8 del matí i a les 5 de la tarda.
  • Un 32% dels adolescents diuen que Instagram és la xarxa social més important.
  • Més de 95 milions d’imatges i vídeos es comparteixen durant 1 dia.
  • Més de 300 milions d’usuaris comparteixen histories al seu perfil cada dia.

També és interessant saber quins són els avantatges per una empresa tenir un perfil a Instagram:

  • Augmenta la visibilitat.
  • Crea engagement amb els usuaris.
  • Permet promocionar productes fora de la pàgina web.
  • Genera tràfic de marca.
  • Pots humanitzar l’empresa d’una forma visual.

Seguidament després de veure algunes estadístiques i avantatges per l’empresa, us exposem els diferents tipus d’anuncis disponibles:

  • Anuncis amb imatge: Les empreses poden promocionar els seus productes o serveis a partir d’imatges atractives. Format quadrat o horitzontal.
  • Anuncis amb vídeo: Creació de vídeos de menys de 60 segons, tot i que els 30 primers segons són els més importants. Ofereixen la mateixa experiència visual que els anuncis amb imatge però aquests tenen so i moviment. Format quadrat o horitzontal.
  • Anuncis per seqüència: Pots publicar fins a 5 imatges seguides i els usuaris poden anar passant les imatges, juntament amb un botó de call to action per dirigir-los a la pàgina web per conèixer més informació.
  • Anuncis per Stories: Aquest tipus d’anuncis apareixen en pantalla completa a mesura que els usuaris van observant les històries de 24h de la seva comunitat d’amistats. Tenen un gran abast social.

Finalment, els passos a seguir per crear aquest tipus d’anuncis són els següents:

  • Creació d’una pàgina i perfil d’empresa.
  • Configuració del tipus d’anunci (imatge, vídeo, seqüència o stories).
  • Establir un pressupost.
  • Publicació de l’anunci.

Entradas Relacionadas