Actualitat

Actualitat

Javajan. Què és el Quality Score de Google Ads i per a què serveix?

El quality score o qualitat d’usuari web és la forma en què les empreses treballen la qualitat i no la quantitat del tràfic web dels diferents canals d’adquisició. Aquesta qualitat és una puntuació dels anuncis de les campanyes de Google Ads, la qual va entre l’1 i el 10 i per cada paraula clau.

El Quality Score s’aplica quan la campanya fa temps que funciona i afecta la posició en què es mostren els anuncis a les pàgines de Google. Normalment, necessita 3 dies per obtenir bons resultats i poder afegir una qualificació.

Per a què serveix el Quality Score?

El Quality Score serveix perquè els anunciants puguin conèixer si les seves campanyes a Google Ads funcionen, i saber els seus punts forts i dèbils, i així perfeccionar la campanya per fer-la més efectiva.

Com es calcula el Quality Score a Google Ads:

El Quality Score a Google Ads es calcula segons:

  • Rellevància de l’anunci – indica el grau de rellevància de l’anunci respecte a les cerques que realitzen els usuaris.
  • Percentatge de clics previst (CTR) – es basa segons l’historial de clics que ha generat l’anunci i realitza una comparació amb la competència.
  • Experiència de la pàgina de destí – indica la qualitat de l’experiència que té l’usuari quan visita la web.

Com ha de ser la pàgina de destí perquè tingui un elevat Quality Score?

  • Rellevància de la pàgina web i vinculació amb l’anunci de Google Ads.
  • Contingut rellevant i optimitzat pel SEO.
  • Bona velocitat de càrrega de la pàgina web.
  • Comptar amb un servidor segur.
  • Qualitat i relació de les imatges, texts, enllaços interns, etc.

Notícies relacionades