Actualitat
Actualitat
Javajan. Què és el SEO i per què la teva empresa hauria de treballar-hi?

A Javajan, recomanem als nostres clients apostar per estratègies de SEO, que millorin el posicionament de les seves pàgines web en el llarg termini. Per aquest motiu, t’explicarem què és el SEO i per què és important que la teva empresa inverteixi en això.

El Search Engine Optimization o més conegut com a SEO, són un conjunt d’accions que es realitzen en un lloc web, per a millorar la visibilitat en els resultats de Google i altres motors de cerca.
L’objectiu del SEO és que les pàgines que conformen el teu web apareguin en la primera pàgina de resultats de Google quan algú busqui una cosa relacionada amb el que tu ofereixes.
Però encara que les tècniques SEO optimitzen el lloc seguint les recomanacions de Google, l’objectiu final sempre és millorar l’experiència d’usuari. Per a aconseguir-ho, el Search Engine Optimization ha d’estar enfocat en dos aspectes importants:

  1. Garantir que els continguts puguin ser rastrejats i indexats.
  2. Millorar la rellevància i autoritat del lloc web.

Per a entendre què és el SEO és necessari conèixer com funcionen els motors de cerca, per exemple, com treballa Google. El seu funcionament es pot explicar en tres processos concrets, rastreig, indexació i resultats de cerca. Si vols aprofundir sobre això, Google ofereix informació detallada al seu blog, sobre els processos de rastreig i indexació i com funcionen els algorismes de cerca.

Aconseguir autoritat, una de les claus del SEO

Per a aconseguir l’autoritat d’un lloc web, aquest ha de tenir contingut de molt de valor que li aporti informació de qualitat als usuaris.
Clar i català: “contingut de valor” significa que els usuaris troben en el teu web exactament el que buscaven. Si és així, Google et posiciona millor.
Per a demostrar-ho, un lloc web necessita tenir un bon nivell de visites orgàniques, provinent de cercadors per resultats que no siguin de pagament.
Això deixarà en evidència que els usuaris prefereixen consumir els continguts d’un lloc web que d’un altre.

Com ho fem a Javajan?

A Javajan comptem amb un equip d’especialistes en posicionament orgànic que t’ajudaran a planificar una estratègia adequada i a mesura dels quals vulguis assolir i del tipus de negoci que tinguis.
En primer lloc, realitzem una recerca de paraules clau, portem endavant l’optimització del lloc web (SEO on page) i després continuem amb un manteniment mensual, bimensual o trimestral per a realitzar noves accions per a millorar el posicionament.
Cada mes es redacta un informe per mesurar els resultats i portar un control dels canvis que es van anar realitzant en el lloc. Cada procés és personalitzat, tenint en compte les necessitats específiques de cada client.

Els resultats tardaran a arribar, però arribaran

És important aclarir que el SEO és una estratègia de mig-llarg termini. Molts esperen que les xifres millorin just després de les optimitzacions inicials, però els cercadors no funcionen així.
La indexació dels canvis i nous continguts pot tardar diverses setmanes. A més, l’autoritat i rellevància es construeixen amb el temps. I el més important: es mantenen. Per tot això, les accions de posicionament només donaran resultats uns mesos després i sempre que aquestes s’apliquin de manera constant.

Si tens dubtes o vols conèixer més sobre aquest servei, escriu-nos i et contactarem per a ajudar-te.

Entradas Relacionadas