Actualitat
Actualitat
Javajan. Google redissenya el seu cercador per a dispositius mòbils

Google ha registrat que a través dels dispositius mòbils és des d’on es realitzen la majoria de cerques, per això, que la dissenyadora de Google Alieen Cheng, ha sigut l’encarregada del nou canvi visual. Volen que el nou cercador de Google simplifiqui les coses pels usuaris, enfoqui la informació i millori la llegibilitat del text.

L’objectiu del redisseny és millorar l’experiència de l’usuari en les seves cerques. Ha fet un pas enrere per simplificar les coses, de manera que les persones puguin trobar el que busquen d’una forma més ràpida i senzilla, amb un format refrescant.

Els canvis que s’han introduït a la nova actualització de Google són:

  1. La informació en el punt més important: l’objectiu de l’equip de disseny és fer que els resultats de les cerques dels usuaris siguin els protagonistes. Amb aquest nou disseny, les persones es centraran en la informació que estan buscant i no en els elements de disseny.
  2. Facilitar la lectura del text: a partir d’ara, el text serà més gran i en negreta per tal que l’usuari el pugui veure i comprendre més de pressa el que està buscant.
  3. Crear més espai per respirar: el nou disseny per mostrar els resultats és un disseny sense deixar marges minimitzant l’ús de les ombres. Segons Alieen Cheng, és més fàcil veure el que s’està buscant, dóna espai per mostrar tota la informació i deixa respirar tots els resultats de cerca.

  1. Utilitzar el color per ressaltar el més important: aposten per centrar el contingut i les imatges sobre un fons net i utilitzar el color d’una forma més intencionada per guiar l’ull de l’usuari cap a la informació més important.
  2. Recolzar-se en el sentiment “Googley”: aprofiten l’estil del logotip de Google per utilitzar el seu disseny rodó en tots els altres elements. De manera que les seves noves icones i elements seran més rodons, aconseguint un estil més animat.

googley

Entradas Relacionadas