Actualitat
Actualitat
Javajan. Ja pots utilitzar 280 caràcters a Twitter:

 

Twitter ja et permet utilitzar 280 caràcters per publicar els teus continguts, aquesta és una novetat molt interessant per poder expressar més àmpliament el contingut de cada tweet! A més, et permet publicar imatges i texts independentment. No cal oblidar però, que també és interessant publicar tweets amb imatges, ja que també crida més l’atenció als usuaris.

A continuació, us adjuntem alguns consells per utilitzar correctament Twitter.

En el moment de crear un perfil d’empresa a Twitter s’ha de tenir present la imatge d’empresa que es vol donar, així doncs, cal inserir una imatge de perfil clara i actualitzada de la marca. Normalment es posa una imatge amb el logotip de l’empresa.

Un cop creat el perfil és important crear llistes de contactes i organitzar els teus seguidors. A més, és aconsellable tenir localitzada la competència i veure en tot moment el que fan i deixen de fer. Seria interessant també tenir una llista de contactes amb aquesta competència.

Per tenir més visites al perfil i aconseguir més seguidors, és important compartir informació rellevant i d’importància per als teus seguidors. Per això, cal planificar una freqüència de publicació.

Un altre aspecte molt important a tenir en compte són els moments en què els usuaris de Twitter estan més actius a la xarxa i és necessari aprofitar aquests moments per publicar continguts i així aconseguir més interacció.

Per tenir un contacte més pròxim amb els clients, una opció és la publicació de GIFTs o interactuar amb l’audiència mitjançant sortejos, preguntes, retweets, entre d’altres, per tal de crear un tracte més directe entre empresa – clients.

Alguns estudis afirmen que posar un enllaç a la meitat del text d’una publicació aconsegueix més interacció que no pas un altre lloc. A més d’utilitzar els hashtags a totes les publicacions.

Finalment, utilitza Twitter analítics per veure si els resultats són positius o tot el contrari. A més, també servirà per veure l’impacte dels usuaris en cada publicació.

Entradas Relacionadas