

A Javajan desenvolupem un CRM (Customer Relationship Management), una aplicació informàtica per a la gestió de relacions amb els clients. Aquesta eina permet fer seguiments i extreure conclusions amb les dades obtingudes, per tal de millorar el servei que s’ofereix.
Quins són els beneficis d’incloure un CRM a la teva empresa?
Amb un CRM podràs tenir una visió més completa de cadascun dels teus clients, ja que tindràs totes les dades actuals i futures concentrades en una mateixa plataforma.
A més, et permetrà classificar-los en funció de qualsevol àrea que defineixis. A partir d’aquí, podreu obtenir informació molt útil que et servirà per dur a terme campanyes de màrqueting o vendes dirigides a un determinat grup.
D’altra banda, un CRM et permetrà planificar una agenda, de tal manera que podràs analitzar totes les interaccions que hi hagin entre la teva empresa i els teus clients. Gràcies a això que disposaràs d’un registre de la totalitat de les accions que t’ajudarà a fer més eficaç la comunicació amb el propòsit final de millorar les vendes.
Quines característiques té el servei?
- El CRM es troba en línia, per la qual cosa es podrà ingressar des de qualsevol dispositiu.
- Podràs designar diferents rols d’usuaris i agents que, segons els permisos concedits, podran accedir a diferents nivells de gestió.
- Conté una llista de contactes de clients, on pots afegir dades detallades de cadascun, incloent-hi imatges, documents i enllaços.
- Obtindràs informes que transformaran les dades emmagatzemades en informació molt valuosa per a l’empresa, com ara mètriques, KPIs i estadístiques.
Subvencionable amb el Kit Digital
Actualment, el CRM forma part d’una de les solucions que oferim des de Javajan com a agents digitalitzadors autoritzats per gestionar les ajudes del Programa Kit Digital. Aquesta subvenció prové dels fons europeus “Next Generation EU” dins del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència.
Per accedir a aquesta subvenció o obtenir més informació, escriu-nos via email a info@javajan.com i ens posarem en contacte amb tu de seguida.