Actualitat

Actualitat

Javajan. Com fer un concurs a les xarxes socials. Avantatges que té per a l’empresa.

 

Tens pensat realitzar un concurs a les xarxes socials? Saps quins avantatges té per a l’empresa? Seguidament, et donem algunes pistes perquè el teu concurs tingui èxit a les xarxes socials.

Cada vegada hi ha més usuaris actius a les xarxes socials com ara Facebook, Twitter, Instagram, entre d’altres, així doncs és important potenciar la marca a nivell online per tal d’aconseguir nous seguidors i més visites a la web. Per tant, una bona manera de potenciar l’empresa és creant sortejos o promocions als perfils de les xarxes socials.

Aquests sortejos et poden donar visibilitat a l’empresa, generar engagement, incrementar vendes i fidelitzar clients, captar nous leads, a més d’aconseguir altres objectius per part de l’empresa.

A part d’aconseguir tots aquests objectius, també és important tenir present altres aspectes com ara, establir unes dates i unes bases de sorteig, com ara els requisits que han de complir els participants, com majoria d’edat, localització, etc. També és imprescindible explicar la mecànica del sorteig, és a dir, si han de seguir a la marca, s’hi ha de participar fent un “like” a la publicació, comentant la imatge de la promoció, etiquetar l’empresa en un “tweet” en el cas de Twitter, realitzar un vídeo, promocionar la marca als “stories d’Instagram”, etiquetant a amics a les publicacions, etc.

Un altre aspecte és comunicar als clients que es farà un sorteig a les xarxes socials de l’empresa, per tal que estiguin informats amb temps, informar-los del premi que hi haurà, com per exemple un descompte en serveis i productes de la marca. A part de tot això, el més important és comptar amb unes bases i condicions legals, on hauries d’estar sempre visibles per als usuaris i que les puguin consultar sempre que ho necessitin.

Finalment, per crear sortejos i promocions a les xarxes socials, actualment comptem amb diverses plataformes per realitzar-los com ara EasyPromos, Trisocial, SocialTools, etc.

Notícies relacionades