Actualitat

Actualitat

Javajan. Què ha de tenir un bon perfil de LinkedIn?

 

LinkedIn la xarxa social professional més utilitzada avui en dia compta amb més de 150 milions d’usuaris. És una xarxa enfocada a les empreses i als negocis, partint que cada usuari exposa la seva experiència laboral en forma de currículum.

A continuació us exposem alguns consells per aconseguir un bon perfil a LinkedIn:

– El perfil ha d’estar sempre al dia, actualitzat.

– Ha de contenir una bona fotografia de perfil, junt amb un titular professional. A més, també és recomanable personalitzar l’URL, per tal que els contactes et puguin trobar més fàcilment.

– Utilitza una imatge de portada, sempre que sigui professional. Farà el teu perfil més atractiu.

– Cal tenir present que és una xarxa professional, així doncs cal vigilar quins continguts es publiquen.

– Aprofitar les mencions perquè et puguin veure contactes específics.

– Introdueix el correu electrònic o telèfon mòbil perquè els usuaris es puguin posar en contacte amb tu el més ràpid possible.

Uneix-te a grups, per conèixer noves informacions i nous contactes.

– Comparteix informació rellevant pels teus usuaris.

– Utilitza paraules clau al perfil relacionades al teu perfil professional perquè et puguin localitzar millor.

– Enriqueix el perfil amb continguts multimèdia, per no fer una lectura monòtona i aconseguir un perfil atractiu amb presentacions, vídeos, enllaços, entre d’altres.

– Afegeix seccions al perfil i habilitats.

– Tingues en compte l’ortografia.

– Crea el perfil amb més d’un idioma.

A partir de tots aquests consells, esperem que els poseu en pràctica per aconseguir un perfil professional més actualitzat i aconseguir més visites.

Notícies relacionades