Actualitat

Actualitat

Javajan. Què són les paraules spam i com evitar-les

L’email màrqueting és una part important d’una estratègia de màrqueting digital, i es basa en enviar correus electrònics a clients per generar-los confiança, informar-los i aconseguir la seva fidelització, és per això, que cal tenir present una sèrie d’aspectes clau per aconseguir una estratègia efectiva i rellevant.

Un dels aspectes importants, són les paraules spam o “spam words”, ja que cal evitar-les per tal que els correus electrònics no es dirigeixin a la categoria d’spam. Solen aparèixer a l’assumpte del correu però també es poden detectar a una altre part del missatge i fer saltar les alarmes de spam.

 

A continuació, us adjuntem exemples de paraules spam que poden aparèixer a l’assumpte del correu:

  • Paraules que inciten la compra directa: Fes clic en el següent enllaç, fes clic per comprar-ho ara mateix, compra!, clica per comprar, acceptem targetes de crèdit, etc.
  • Paraules que generen urgència: Fes-ho ara mateix, urgent!, a què esperes? Compra-ho per un temps limitat, aprofita-ho avui, correu prioritari, no esperis més, inscriu-te ara!, etc.
  • Paraules que ofereixen descomptes o gratitud: millor preu, promocions especials, accés gratuït, regal, 100% gratis, truca gratis, instal·lació gratuïta, rebaixes, compara preus, 70% menys, estalvia, etc.
  • Paraules que generen exaltació: increïble, descomptes impressionants, meravellós, sorpresa, etc.
  • Paraules personalitzades: felicitats!, per a tu, has estat seleccionat, has guanyat, t’ho mereixes, etc.
  • Paraules que impliquen beneficis laborals: ideal pel teu treball, personalitza el teu horari laboral, sense gerents, treballa des de casa, teletreball, etc.
  • Paraules relacionades al màrqueting digital: màrqueting online, màrqueting directe, màrqueting digital, email màrqueting, etc.
  • Paraules que generen confiança: sense risc, recomanat, 100% segur, garantia, confidencialitat, podràs cancel·lar en qualsevol moment, uneix-te a totes les altres persones, satisfacció, etc.

A més a més, després del seguit de paraules spam que cal evitar a les campanyes de email màrqueting, també és important evitar una puntuació exagerada, errors gramaticals, símbols excessius o frases sense sentit, per garantir que l’usuari rebrà el correu electrònic a la safata general i no a spam. És per això, que cal realitzar enviaments de prova per comprovar a on acaba el missatge enviat.

Notícies relacionades