Actualitat

Actualitat

Javajan. Inbound marketing: coneix l’estratègia ideal per atraure clients

Si tens una empresa i busques incrementar les vendes, l’inbound marketing podría ser de gran ajuda.

Dia a dia rebem un excés d’informació provinent dels dispositius tecnològics que formen inevitablement part de la nostra vida quotidiana.

Amb això no només ens referim a notícies i interaccions amb altres persones a les xarxes socials, sinó també a la publicitat que ens “interromp” mentre consumim el contingut que realment ens interessa.

PERÒ ANEM AL GRA… QUÈ ÉS L’INBOUND MÀRQUETING?

L‘Inbound marketing és una estratègia que aconsegueix atraure clients amb contingut rellevant i de valor a cadascuna de les etapes del recorregut del comprador, sense perjudicar l’experiència de l’usuari com ho fa la publicitat.

Per exemple, si tinc una emprenedoria i utilitzo xarxes socials, tenint en clar qui és el meu públic objectiu, crec contingut d’interès dirigit a aquesta “buyer persona, per la qual cosa aquesta es veurà atreta, seguirà les meves xarxes, deixarà el seu email si oferim alguna cosa gratis a canvi, estarà al corrent de les novetats, es veurà temptada i finalment comprarà els meus productes o serveis.

BENEFICIS D’IMPLEMENTAR L’INBOUND MARKETING

Són les empreses que decideixen posar en pràctica l’Inbound Marketing les que tindran beneficis a llarg termini com: augmentar els contactes qualificats de màrqueting, incrementar els registres (leads), elevar les visites a la pàgina web i finalment aconseguir més conversions (vendre més) .

 

Considerar l’Inbound Marketing a l’estratègia de venda de la teva empresa, és donar-li una resposta adaptada als canvis en els processos de compra dels darrers anys.

Amb aquesta metodologia influirem en el procés de decisió i com les persones vivim cadascuna de les fases de compra, des de la necessitat d’un producte fins a la contractació d’un servei.

Mitjançant aquest avenç, les empreses tenen la capacitat de fer arribar els seus productes i serveis des d’un nivell informatiu, educatiu o entretingut al moment òptim, adaptant-se a cada situació i tipus de client, convertint-se en un imant de compradors potencials.

 

Entradas Relacionadas