Les vendes a través dels dispositius mòbils estan en augment i això fa més important tenir el procés de checkout via mòbil optimitzat i amb un bon disseny per atraure més clients i aconseguir conversions.
És per això, que a continuació us adjuntem una sèrie de consells útils per optimitzar el procés via mòbil:
- Mostra un bon teclat i que sigui usable.
- Indica el cost total de la comanda en tot moment.
- Formats iguals per no conforme a l’usuari, com ara el camp del número de targeta, caducitat, nom, etc.
- Informa del procés de checkout perquè l’usuari sàpiga quan queda per acabar-lo en cada pas que realitza (pas 1 de 5, 2/4, etc).
- Demana la informació que només necessites. No facis escriure la mateixa informació de forma duplicada.
- Ofereix mètodes de pagament segurs amb segells de confiança, per oferir un lloc segur i que l’usuari se senti còmode comprant.
- Redueix en la mesura possible els camps d’informació obligatoris que cal omplir per l’usuari.
- Ofereix l’opció de guardar el carret de compra per realitzar la compra en un altre moment.
Finalment, us indiquem alguns aspectes que poden perjudicar i afectar el procés del checkout, com:
- Falta de comunicació i informació
- Complexitat del procés de compra
- Poca confiança al lloc web
- Distraccions
- Mala usabilitat de la pàgina
- El registre és complicat
- Pocs mètodes de pagament
Si vols crear des de zero o millorar el desenvolupament del teu e-commerce, des de Javajan et podem ajudar. Pots contactar-nos a través del correu electrònic info@javajan.com o trucant al 938.517.346.