Actualitat

Actualitat

Javajan. Optimització del procés de checkout via dispositius mòbils

Les vendes a través dels dispositius mòbils estan en augment i això fa més important tenir el procés de checkout via mòbil optimitzat i amb un bon disseny per atraure més clients i aconseguir conversions.

És per això, que a continuació us adjuntem una sèrie de consells útils per optimitzar el procés via mòbil:

  • Mostra un bon teclat i que sigui usable.
  • Indica el cost total de la comanda en tot moment.
  • Formats iguals per no conforme a l’usuari, com ara el camp del número de targeta, caducitat, nom, etc.
  • Informa del procés de checkout perquè l’usuari sàpiga quan queda per acabar-lo en cada pas que realitza (pas 1 de 5, 2/4, etc).
  • Demana la informació que només necessites. No facis escriure la mateixa informació de forma duplicada.
  • Ofereix mètodes de pagament segurs amb segells de confiança, per oferir un lloc segur i que l’usuari se senti còmode comprant.
  • Redueix en la mesura possible els camps d’informació obligatoris que cal omplir per l’usuari.
  • Ofereix l’opció de guardar el carret de compra per realitzar la compra en un altre moment.

 

Finalment, us indiquem alguns aspectes que poden perjudicar i afectar el procés del checkout, com:

  • Falta de comunicació i informació
  • Complexitat del procés de compra
  • Poca confiança al lloc web
  • Distraccions
  • Mala usabilitat de la pàgina
  • El registre és complicat
  • Pocs mètodes de pagament

 

Si vols crear des de zero o millorar el desenvolupament del teu e-commerce, des de Javajan et podem ajudar. Pots contactar-nos a través del correu electrònic info@javajan.com o trucant al 938.517.346.

Notícies relacionades