Actualitat

Actualitat

Javajan. Què és la posició 0 i com aconseguir-la?

La posició 0 o Feature Snipper, és un fragment destacat el qual es situa a la part superior dels resultats de cerca i dóna una resposta instantània i ràpida a les preguntes simples dels usuaris.

Aquest fragment destacat inclou: un resum amb la resposta de la web, títol SEO de la pàgina, enllaç a la pàgina i una possibilitat d’imatge.

Quins continguts apareixen a la posició 0?

Els continguts que poden aparèixer a la posició 0 dels buscadors són:

  • Definicions – Les preguntes implícites també són molt buscades, ja que molts usuaris busquen paraules i frases incompletes i rígides. Les consultes no estan fetes com a pregunta, però impliquen preguntes. (“Màrqueting” à “Què és el màrqueting”). Google també proporciona entrades de diccionari per respondre a paraules simples:

  definició 

  • Instruccions / receptes – Poden ser instruccions o els ingredients d’una recepta especifica. 

instruccions

  • Taula / comparacions – Cerques que requereixen una comparació (“iPhone 7 o 8”). Poden ser llistes, taules i textos que comparen i contrasten diferents elements. Com per exemple, avantatges i inconvenients, diferència entre cultures,… 

 taula

  • Vídeos de YouTube – Apareix quan es busca una cançó específica.

 vídeo

 

  • Paràgrafs – És el tipus de contingut més habitual d’aparèixer i es troba quan es busca un “què”, “quan”, “qui”, “com”… Són respostes breus i ràpides.

paràgrafs

Com aconseguim la posició 0 a Google?

Per aconseguir la posició 0 a Google és important comptar amb una bon resultat de posicionament SEO a Google, i seguir alguns dels aspectes de continuació:

  • Crear contingut de qualitat: És important mostrar un contingut de qualitat i proporcionar a l’usuari informació rellevant i valuosa, seguint les millores pràctiques SEO.
  • Respondre a preguntes específiques: És recomanable respondre a preguntes relacionades amb la pròpia marca (què, per què, com, qui…) amb la finalitat d’ajudar als usuaris a trobar el contingut que busquen.
  • Estructurar el contingut: Estructurar correctament el contingut per tal que Google trobi quines són les preguntes que estan responen amb el teu contingut.

Notícies relacionades