Actualitat
Actualitat
Javajan. Perquè crear una botiga online?

El comerç va canviant al llarg dels anys i és per això, que ara més que mai amb la situació que estem vivint, des de Javajan volem oferir-vos una sèrie d’avantatges per tirar endavant i atrevir-vos a crear la vostra botiga online i gaudir de tots els beneficis que comporta.

A continuació us adjuntem els avantatges:

  • No existeixen barreres geogràfiques i per tant, no hi ha limitacions a l’hora de comprar o vendre productes.
  • Els costos d’inversió d’una botiga online són més baixos en comparació una botiga física.
  • Les botigues online no tenen horari i no tanquen mai, així que els clients tenen accés les 24h dels 7 dies de la setmana els 365 dies de l’any.
  • Amb una bona personalització web ajudaràs a millorar l’experiència de compra de l’usuari.
  • Podràs competir amb la resta de botigues online dins la xarxa.
  • Podràs accedir a la botiga online des de qualsevol dispositiu mòbil, per tant, el client té més facilitat per accedir a la teva botiga.
  • Optaràs a aconseguir nous clients a la xarxa amb usuaris de tot el món i a totes hores.
  • Podràs aconseguir bones estadístiques dels teus clients i saber què és el que realment els interessa de la teva botiga online. A més, de poder orientar millor les campanyes de màrqueting i serveis.
  • Optaràs per noves promocions de la botiga online, com campanyes a les xarxes socials, campanyes de pagament a Google, posicionar-te a les posicions més elevades de Google, entre altres.
  • Podràs oferir el servei de dropshipping, on vens el producte a la botiga online i un tercer s’ocuparà de gestionar aquesta comanda, els enviaments i les devolucions.
  • Els teus productes a Internet tindran més visibilitat i podràs aconseguir més clients.

 

Si creus que t’hem convençut amb tots aquests avantatges, només cal que ens truquis al 938.517.346 o ens envies un correu electrònic a info@javajan.com i des de Javajan us ajudarem a crear la vostra botiga online i obtenir molts beneficis.

Entradas Relacionadas