

Encara no tens un perfil d’empresa a Instagram? Saps com activar-lo? I els avantatges que té respecte a el perfil personal? A continuació t’ho expliquem.
Instagram, la xarxa social més activa i utilitzada avui en dia, et permet crear un perfil d’empresa o negoci. Aquest perfil d’empresa t’ofereix promocionar els teus continguts i visualitzar les estadístiques de les teves publicacions. A més, també et genera més engagement.
Per crear aquest perfil d’empresa s’han de seguir una sèrie de passos per tal d’activar-lo. Primer de tot, cal tenir enllaçat el compte d’ Instagram amb el perfil de fan page a Facebook (en el cas de no tenir un perfil de fan page, s’haurà de crear) i caldrà afegir el correu electrònic i la direcció.
A continuació, us adjuntem les diferències entre el perfil personal i el perfil d’empresa a Instagram:
Perfil personal:
– No hi ha l’opció del botó de contacte.
– Dóna l’opció d’afegir la web al perfil, però no és accessible.
– No tens la possibilitat de conèixer les estadístiques del compte ni dels continguts penjats.
– Les comparticions dels continguts a Facebook, es penjaran a la pàgina personal o a la pàgina que seleccionis.
– No et permet promocionar les publicacions.
– Al perfil no inclourà la categoria de negoci.
Perfil d’empresa:
– Tens l’opció del botó de contacte (com arribar, trucar i enviar un correu electrònic)
– Et permet afegir l’URL al perfil i és accessible.
– Tens la possibilitat de conèixer les estadístiques del teu compte i els continguts penjats (impressions de la setmana, nombre de clics a la web, nous seguidors, els moments més actius dels teus seguidors, entre d’altres.)
– Les comparticions dels continguts a Facebook, es penjaran a la pàgina fan de Facebook.
– Pots promocionar les publicacions.
– Al perfil inclourà la categoria de negoci.
Finalment, després d’explicar-vos com activar el perfil d’empresa i les diferències que hi ha entre els dos perfils d’Instagram, us animem a obrir un perfil d’empresa!