Actualitat
Actualitat
Javajan. Com ha de ser la pàgina web ideal d’un producte?

Què ha de tenir una pàgina ideal de producte? Com l’he d’estructurar? I dissenyar? Aquestes són moltes de les preguntes que es poden plantejar abans de crear i desenvolupar una pàgina web, és per això que avui us volem mostrar diversos factors a tenir en compte i que aquests ajudin als usuaris a decidir-se i finalment, comprar el producte que estem anunciant.

Segons un informe, es pot dir que un 73% dels usuaris l’influeix en la decisió de compra el fet que l’enviament sigui gratuït i un 31% dels usuaris es guia sobre els incentius o regals.

A continuació, us mostren els diversos aspectes a tenir en compte a l’hora de crear una pàgina web d’un producte:

  1. Fotos del producte: La imatge del producte ha de ser de gran qualitat, amb una excel·lent resolució i s’ha de mostrar el producte des de diferents perspectives. En definitiva, la imatge ha de tenir la funció de substitut del producte de la botiga.
  2. Detalls del producte: Cal mostrar una descripció real del producte que es mostra i les seves funcionalitats, juntament amb les característiques de la mercaderia.
  3. Nom del producte: A l’hora d’escollir el nom del producte, cal tenir en compte les paraules de cerca que més es busquen i responen als interessos dels clients potencials, per tant, cal optimitzar el títol, text i imatges.
  4. Vídeo del producte: També es pot incloure un petit vídeo informatiu sobre el producte i així Google també valora positivament la creativitat personalitzada.
  5. Mostrar variants: És recomanable mostrar variants del producte, com ara colors i mides, per oferir una gamma de productes més àmplia i així augmentar oportunitats de venda.
  6. Venda creuada: Mostrar productes complementaris o que són similars, ajudarà a augmentar vendes, com ara “Aquest producte també et pot interessar” o “Altres usuaris també han comprat aquest producte”.
  7. Descomptes: Oferir descomptes també motiva a l’usuari a comprar el producte, tot i que cal tenir en compte dues coses:
    1. No acabar la campanya de promocions abans del previst.
    2. No allargar la campanya més dies del previst.
  8. Terminis i condicions d’entrega: Aquesta secció cal que es trobi a la pàgina del producte, ja que cal mostrar: disponibilitat del producte, despeses d’enviament o enviament gratuït, terminis d’enviament reals, etc.
  9. Xarxes socials: Es recomana vincular les pàgines dels productes a les xarxes socials com Facebook, Twitter i YouTube, ja que el 85% dels usuaris reconeix que les xarxes socials els serveixen d’ajuda amb la decisió de compra.
  10. Botó “Call to Action”: Aquest botó cal que sigui visible a la pàgina web, per tant, l’ideal és pintar-lo d’un altre color i així el client no ha de buscar-lo.
  11. Cistella: Des d’aquí s’hauria de veure la quantitat de productes que tenim a la cistella i així el client conegui el nombre d’articles que porta acumulat.
  12. Valoracions dels productes: Aquest factor està en augment, ja que cada vegada són més els usuaris es guien en les valoracions que té el producte a l’hora de comprar-lo. Per ser exactes, un 63% dels usuaris compren a botigues que ofereixen valoracions dels productes i un 65% d’usuaris ha comprat algun un producte que inicialment no volia després de llegir una crítica positiva.
  13. Favorits: Oferir l’opció que el client pugui marcar com a favorit un producte i així visitar-lo en qualsevol moment.
  14. Mètodes de pagament: Aspecte important que cal que conegui el client, per tant, cal mostrar si existeixen restriccions de subministrament (a quins països envien els productes), les formes de pagament acceptades i les condicions de pagament.
  15. Informació de contacte: Camp important el qual sempre ha d’aparèixer per tal que l’usuari es pugui posar en contacte. Així doncs, cal incloure un número de contacte i una adreça de correu electrònic de suport i servei tècnic.

Entradas Relacionadas