Actualitat

Actualitat

Javajan. Inbound marketing: consells per una bona estratègia

Actualment, ja són moltes les empreses que implementen l’estratègia d’inbound marketing als seus negocis, i posen a l’abast dels clients potencials vàries accions per captar-los l’atenció i atreure’ls.

Inbound marketing significa atraure i involucrar dins la marca a persones per tal que aquestes li donin valor i així poder crear una relació de confiança amb el client. És per això, que és important conèixer a la perfecció al client.

Us deixem alguns consells i accions per poder implementar una estratègia d’inbound marketing als vostres negocis:

  • Creació d’un bloc de continguts – t’ajudarà a atreure nous clients cap al teu negoci, oferint-los continguts de qualitat i interès. Normalment, continguts acompanyats d’imatges, vídeos i text.
  • Creació de productes atractius – la creació d’aquests productes, farà que l’empresa aconsegueixi construir una experiència de client agradable i emocionant, i tingui motivació per continuar innovant per oferir productes als clients.
  • Publicació a les xarxes socials – és important publicar contingut rellevant i d’interès als perfils socials, però cal tenir en compte estar als perfils més adequats i que puguem dur a terme de la millor manera l’estratègia i de forma professional.
  • Revisar l’estratègia SEO de l’empresa per seguir oferint contingut de valor constant al client i ajudar a les persones a trobar més fàcilment l’empresa entre els cercadors.
  • Cal tenir clar els objectius de l’estratègia – abans de qualsevol acció creativa, cal tenir present l’objectiu i fer-se preguntes com: què volem aconseguir? Com ho volem aconseguir? Volem augmentar les vendes? Quins canals volem potenciar? Etc.
  • Creativitat – pensar en com oferir contingut de qualitat i rellevant pel consumidor, oferir-li una bona experiència de consum per aconseguir una excel·lent estratègia.
  • Creació d’una pàgina de destí – dissenyar una pàgina de destí atractiva i original, farà que l’empresa aconsegueixi més leads i obtindrà més qualitat.
  • Seguiment de l’estratègia – és important realitzar un seguiment constant de l’estratègia, mesurant i avaluant tots els resultats per comprovar que funciona o si és necessari modificar algun aspecte per obtenir una estratègia perfecta.

Notícies relacionades