Actualitat
Actualitat
Javajan. Com comunicar el teu negoci a les xarxes socials

Cada dia són més les persones o empreses que creen un perfil a les xarxes socials amb la finalitat de tenir presència online i una gran comunitat d’usuaris.

Les xarxes socials són una gran eina de comunicació per arribar a un gran públic i poder interactuar. És per això, que us volem ensenyar alguns consells per comunicar de la millor manera possible a les xarxes socials.

  • Utilitzar cada xarxa social per la seva finalitat. És a dir, cal saber diferenciar quines són les d’ús més personal (Instagram o Facebook) i les professionals (LinkedIn).
  • No cal estar a totes les xarxes socials disponibles. És important centrar-se en les xarxes socials on podem complir els nostres objectius i on comptem amb el nostre públic.
  • Crear una comunitat de seguidors compromesa amb l’empresa. Cal saber escollir correctament a qui segueixes i qui et segueix, per tal que t’aportin valors i informació rellevant i relacionada al negoci.
  • És important comunicar amb humanitat i fer sentir als clients propers a la marca o empresa. Cal fer-los els protagonistes del contingut i així estaran més receptius.
  • Utilitza un to adequat per dirigir-te als seguidors i publicar contingut a la xarxa.
  • Mostrar l’equip humà que hi ha darrere el negoci. És important fer saber als usuaris que darrere l’empresa o marca hi ha persones treballant cada dia per oferir als clients el millor servei.
  • Crear un calendari editorial, per programar les publicacions diàries amb temps, i així evitar repeticions. Cal incloure enllaços a la web, imatges, hashtags, emoticones, etc.
  • Evitar la promoció del negoci constantment. És important publicar contingut variat per entretenir al públic i no publicar sempre aspectes que promocionen el negoci. Per tant, es poden publicar notícies i actualitat relacionada al negoci, novetats, preguntes als usuaris, imatges d’esdeveniments o reunions, etc.
  • Utilitzar el format vídeo per captar l’atenció dels usuaris de forma diferent i entretinguda. Els usuaris interactuen més amb un vídeo que no pas amb una publicació normal i convencional.

Entradas Relacionadas