L’objectiu de totes les pàgines web és aconseguir tenir èxit i més visites, així doncs és important crear continguts regularment. Aquest contingut s’ha d’anar actualitzant i ha de ser rellevant i d’alta qualitat. D’aquesta manera Google veurà moviment a la pàgina web i aconseguirà posicionar-la a un bon lloc del cercador. Seguidament us expliquem alguns factors de la importància de crear contingut a la pàgina web:
– Millora el posicionament a Google: en el moment de generar contingut a la teva pàgina web, a més d’aconseguir visites d’usuaris aconseguim que Google valori de manera positiva el contingut nou i el mostri en les millors posicions.
– Interacció amb el contingut: si els vostres clients poden interactuar amb el contingut que genereu a la vostra pàgina web a través de les xarxes socials, això us permet saber quina imatge tenen de la vostra empresa i saber què opinen del què heu publicat.
– Crear contingut útil: per tal d’aconseguir aquesta interacció amb els usuaris a les xarxes socials, cal que la pàgina web contingui una informació actual, que tingui una utilitat per ells i que els cridi l’atenció per aconseguir una millor interacció.
– Fidelització dels usuaris: si el contingut que es mostra a la pàgina web és actual i rellevant, això farà que els vostres usuaris es fidelitzin amb l’empresa i vulguin estar al dia de totes les publicacions que realitzeu.
– Compartició de les actualitzacions amb els usuaris: a més de tenir la pàgina web actualitzada, també seria interessant compartir aquestes actualitzacions amb els usuaris a partir de newsletters per informar-los directament.
– Beneficiós per tots els canals de màrqueting: la generació de contingut nou i de qualitat és un punt favorable per a l’empresa i per a tots els canals de comunicació.
Si seguiu aquesta estratègia de creació de contingut a la vostra pàgina web, el posicionament de la pàgina a les cerques de Google augmentarà i pot arribar a assolir les primeres posicions.