

Les extensions de SEO són molt útils pels professionals de màrqueting, ja que comptar amb una barra d’extensions per SEO ajuda a fer una revisió ràpida de tots els elements de la pàgina web i saber quins factors tenim correctes o incorrectes, i poder-ho arreglar d’una forma ràpida i senzilla.
Es poden trobar diverses extensions disponibles pel navegador de Google que poden ser de gran ajuda per realitzar feines de màrqueting online i d’anàlisis SEO. Al Web Store de Chrome hi ha una gran quantitat d’extensions, de ràpida instal·lació i d’accessibilitat.
A continuació, us mostrem algunes de les extensions més recomanades per Google Chrome, que poden ser de gran ajuda.
- Mostra informació per revisar elements On-Page.
- Permet veure de forma ràpida els atributs ALT de les imatges.
- Permet activar i desactivar el CSS i JavaScript de la pàgina.
- Examina la pàgina objectiu que vols realitzar un estudi.
- Mostra informació sobre l’anàlisi On-Page i ens dóna consells per millorar.
- Permet comparar dominis per veure les pàgines indexades a Google.
- Veure l’edat del domini.
- Mesura paràmetres com: densitat del title i metadescription, texts ALT, robots,…
- Veure l’estat dels “tags” o “scripts” instal·lats al web.
- Detecta si hi ha implementat codis de seguiment de Google Analytics, Adwords o Tag Manager.
- Comprova si les etiquetes s’apliquen correctament o no.
- Conèixer el PA (autoritat de pàgina) i DA (autoritat de domini) d’una pàgina.
- Analitza elements On-Page de la pàgina.
- Eina útil per prendre estimacions.
- Saber si un URL en AMP està funcionant correctament o no.
- Augmenta la velocitat de la pàgina web.
- Valida automàticament les pàgines AMP visitades.
- Realitza una revisió dels enllaços que té una pàgina web.
- Útil per estudiar l’enllaçat de les pàgines.
- Detecta els enllaços trencats.