

Encara no has utilitzat Facebook Ads? Saps els avantatges que té? A continuació t’ho expliquem.
Facebook Ads et permet trobar persones fàcilment, a partir de les dades demogràfiques, el comportament i la informació que té Facebook dels contactes, a més de captar la seva atenció a partir d’anuncis amb formats atractius, flexibles i adaptables a qualsevol dispositiu mòbil. Finalment, també et permet accedir als resultats a partir d’informes publicitaris visuals i fàcils de llegir.
Algunes dades d’interès sobre la xarxa social de Facebook:
- Més de 50 milions d’empreses utilitzen pàgines de Facebook.
- Hi ha més de 3 milions d’empreses que utilitzen Facebook per promocionar la seva marca.
- Les imatges són responsables del 75% al 90% de l’eficàcia dels anuncis de Facebook.
- El 93% de les agències de màrqueting realitzen anuncis a Facebook.
- Un 62% d’empreses considera Facebook com la plataforma més important pel màrqueting d’internet.
A continuació s’exposen alguns avantatges per crear anuncis a Facebook.
– Segmentació de públic: a partir de la informació que té Facebook dels seus usuaris (edat, sexe, ciutat, interessos…) et permet segmentar el públic objectiu i seleccionar a la perfecció què és el que volem que vegin els nostres usuaris. Aquesta segmentació pot ser geogràfica, demogràfica, segons els interessos,…
– Abast: Facebook és la xarxa social que compta amb més usuaris actius. És per això, que és fàcil trobar clients potencials per l’empresa.
– Interacció: a partir dels “m’agrada”, els comentaris i les comparticions dels usuaris, és fàcil aconseguir arribar a un gran nombre de clients potencials i aconseguir interacció amb els nostres anuncis.
– Anàlisi: Facebook et permet veure el rendiment i impacte que tenen els teus anuncis en temps real, a partir d’informes senzills i detallats.
Finalment, amb aquests avantatges i molts d’altres que ofereix la xarxa social per excel·lència, us animem a crear i dissenyar anuncis publicitaris a Facebook, per tal d’aconseguir nous clients.