A vegades una empresa es guia tan sols pel nombre de seguidors que té al seu perfil i no es fixa en altres aspectes que poden ser importants. Un dels aspectes a destacar és aconseguir que els continguts publicats generin interacció entre els teus usuaris. Per això, a continuació t’expliquem un seguit de consells que us poden servir per a incrementar la interacció al vostre perfil de Facebook.
– Analitza el públic de l’empresa perquè d’aquesta manera podràs saber el perfil de públic objectiu i el contingut que pots penjar que cridi l’atenció als usuaris.
– Crea un calendari que mostri les hores de cada publicació i els temes dels continguts.
– Realitza preguntes a la xarxa, això genera interacció entre usuaris, sempre vigilant la freqüència en què es realitzen.
– Publica contingut regularment que sigui rellevant i tracti sobre temes de tendència (trending topics).
– Publica imatges rellevants crida l’atenció dels usuaris i hi ha més possibilitats de tenir èxit entre clients i més visites al perfil.
– Comparteix imatges i vídeos de l’empresa perquè genera un tracte més personal de cara als clients.
– Actualitza la pàgina regularment per tenir-la al dia i que els clients puguin veure continguts nous diàriament.
– Crea publicacions curtes per evitar que l’usuari acabi abandonant la pàgina a mitja publicació.
– Comparteix continguts d’altres canals o notícies relacionades amb la teva empresa i el teu sector.
– Publica concursos i sortejos relacionats a l’empresa, ja que obtindràs més interacció per part de la teva audiència.
– Genera titulars breus, ja que pot arribar a facilitar la seva cerca.
– Genera contingut creatiu i exclusiu, això farà que augmentin les visites al teu perfil, i hi hagi més interacció a la pàgina.
– Publica GIFTs perquè poden ajudar a crear més simpatia cap a la marca.
Explicats tots aquests consells, esperem que els poseu en pràctica a la vostra estratègia de social media. I si voleu, a Javajan us podem ajudar realitzant un servei d’acompanyament en màrqueting digital.