

Google ja ha presentat la publicitat en format 3D, per la funció beta i de forma limitada. Pel que fa als anunciants en general, ha senyalat que estarà disponible durant l’estiu igual que la realitat augmentada.
Aquest nou format s’anomena Swirl i és el primer format de visualització immersiu, ja que amb el 3D permet crear experiències mitjançant creativitats immersives. Durant la presentació, Google va anunciar el següent sobre el format d’aquests nous anuncis:
- La visió del producte serà més amplia i complexa.
- L’anunci tindrà un elevat potencial d ’engagement.
- Està pensat pel web mòbil.
- Permetrà als usuaris que puguin veure el producte des de tots els angles.
- Es podrà rotar en totes les direccions i veure el producte en més detall.
- Reproduir una animació.
- Estarà disponible exclusivament a través de Display i Video 360.
La intenció és que el consumidor vegi el producte com si el tingues davant, és a dir, de forma física. Per tant, farà que l’anunci sigui més ambiciós i arribi al consumidor d’una forma més profunda i directe que no pas a partir d’un bàner o un altre format digital.
A més, els anunciants podran treballar el 3D utilitzant Poly, el servei de Google per la realitat augmentada i el disseny 3D. Aquesta nova eina ajudarà a les marques a editar, configurar i publicar models de gran qualitat i realistes pels seus anuncis gràfics. Proporciona un control editorial sobre els objectes, permet personalitzar el fons i afegir reflexions realistes.
Aquestes noves funcionalitats estaran disponibles aquest estiu per les marques i anunciants, i els ajudaran a crear i dissenyar continguts atractius, educatius i eficaços.