Actualitat
Actualitat
Javajan. Instagram Ads Stories: com crear una campanya publicitària

Cada vegada són més les marques que se sumen a anunciar-se a través de les històries d’Instagram, gràcies al seu gran abast per arribar a un gran públic i aconseguir els objectius de la campanya publicitària. És per això, que a continuació us mostrem com crear-los, algunes recomanacions i avantatges per utilitzar aquest format de publicitat a Instagram.

Com crear anuncis a les històries d’Instagram:

  1. Crea la campanya publicitària, un conjunt d’anuncis i el primer anunci.
    1. Definir l’abast, definir el nom de la campanya, el conjunt d’anuncis i el primer anunci.
  2. Conjunt d’anuncis i configuració
    1. Configurar la ubicació de l’anunci que estem promocionant.
    2. Limitar la freqüència de les històries.
  3. Configuració dels anuncis de la campanya publicitària.
    1. En aquest format es poden crear més d’un anunci, sempre que seleccionis el compte d’Instagram el qual publicaràs els anuncis. Seguidament pujar la imatge o vídeo i definir com mesuraràs la teva campanya. Finalment, afegir l’enllaç web per multiplicar les conversions i aconseguir més visites.

Recomanacions:

  • Call to actions per aconseguir conversions (“Fes clic en el perfil”)
    • Més visites al perfil
    • Més respostes
    • Més visites a la pàgina web
  • Enllaç a la pàgina web.
  • Revisar la safata de missatges d‘Instagram (històries=missatges de bústia)
  • Crea diferents anuncis d‘Instagram Stories, per veure quin és el que més agrada entre els seguidors.

Què necessites per poder començar a crear Instagram Ads Stories?

  • Tenir un compte de publicitat de Facebook Ads.
  • Vincular la pàgina de fans de Facebook i Instagram.
  • Les imatges i vídeos han de ser de 1080px x 1920px.
  • La peça gràfica no ha de contenir molt text.
  • Els vídeos han de ser de màxim de 15 segons.

Avantatges d’utilitzar Instagram Ads Stories

  • És una ubicació propera i efectiva.
  • S’aconsegueix arribar al públic objectiu amb formats atractius i criden l’atenció.
  • Opció d’anunciar-te al newsfeed dels usuaris d’Instagram i a les històries.

En aquests formats de publicitat el que es pot promocionar és: campanyes per augmentar seguidors, promocionar un nou producte o servei, compartir vídeos tutorials, realitzar un concurs a les històries o fer una enquesta entre els seguidors, etc.

Si esteu interessats o voleu iniciar campanyes publicitàries a Instagram, poseu-vos en contacte amb nosaltres i comencem a treballar junts.

Entradas Relacionadas