Cada vegada són més les marques que se sumen a anunciar-se a través de les històries d’Instagram, gràcies al seu gran abast per arribar a un gran públic i aconseguir els objectius de la campanya publicitària. És per això, que a continuació us mostrem com crear-los, algunes recomanacions i avantatges per utilitzar aquest format de publicitat a Instagram.
Com crear anuncis a les històries d’Instagram:
- Crea la campanya publicitària, un conjunt d’anuncis i el primer anunci.
- Definir l’abast, definir el nom de la campanya, el conjunt d’anuncis i el primer anunci.
- Conjunt d’anuncis i configuració
- Configurar la ubicació de l’anunci que estem promocionant.
- Limitar la freqüència de les històries.
- Configuració dels anuncis de la campanya publicitària.
- En aquest format es poden crear més d’un anunci, sempre que seleccionis el compte d’Instagram el qual publicaràs els anuncis. Seguidament pujar la imatge o vídeo i definir com mesuraràs la teva campanya. Finalment, afegir l’enllaç web per multiplicar les conversions i aconseguir més visites.
Recomanacions:
- Call to actions per aconseguir conversions (“Fes clic en el perfil”)
- Més visites al perfil
- Més respostes
- Més visites a la pàgina web
- Enllaç a la pàgina web.
- Revisar la safata de missatges d‘Instagram (històries=missatges de bústia)
- Crea diferents anuncis d‘Instagram Stories, per veure quin és el que més agrada entre els seguidors.
Què necessites per poder començar a crear Instagram Ads Stories?
- Tenir un compte de publicitat de Facebook Ads.
- Vincular la pàgina de fans de Facebook i Instagram.
- Les imatges i vídeos han de ser de 1080px x 1920px.
- La peça gràfica no ha de contenir molt text.
- Els vídeos han de ser de màxim de 15 segons.
Avantatges d’utilitzar Instagram Ads Stories
- És una ubicació propera i efectiva.
- S’aconsegueix arribar al públic objectiu amb formats atractius i criden l’atenció.
- Opció d’anunciar-te al newsfeed dels usuaris d’Instagram i a les històries.
En aquests formats de publicitat el que es pot promocionar és: campanyes per augmentar seguidors, promocionar un nou producte o servei, compartir vídeos tutorials, realitzar un concurs a les històries o fer una enquesta entre els seguidors, etc.
Si esteu interessats o voleu iniciar campanyes publicitàries a Instagram, poseu-vos en contacte amb nosaltres i comencem a treballar junts.