Actualitat

Actualitat

Javajan. Google Adwords passarà a ser Google Ads

 

Google Adwords no arribarà a celebrar el seu 18è aniversari, ja que ha anunciat que a partir del 24 de juliol del 2018, es podrà veure la nova marca de Google, Google Ads, juntament amb el seu nom i logotip nous.

Els canvis realitzats al branding de Google Ads no afectaran el rendiment, ni a la navegació ni als informes de les campanyes. La nova plataforma incorporarà una sèrie d’integracions i noves funcionalitats.

Sridhar Ramaswamy, vicepresident sènior d’Ads & Commerce de Google, va comentar sobre Google Ads que “serà la porta principal d’entrada per tots els publicistes que vulguin comprar anuncis en tots els espais oferts per Google”. També va afegir: “Estem simplificant els nostres productes perquè els anunciants i editors de totes les mides puguin arribar més fàcilment als consumidors en qualsevol lloc, en qualsevol moment i en qualsevol canal”. Aquesta simplificació passa per la creació de noves marques, començant per Google Ads.

A més del canvi de Google Ads, també llançaran tres noves eines:

– Google Marketing Platform: la plataforma que unificarà les funcions de DoubleClick i Analytics 360. A més, de la inserció de Display & Video 360 per crear i poder realitzar un seguiment de les campanyes.

– Google Ad Manager: és la fusió de les plataformes DoubleClick Ad Exchange i DoubleClick per editors.

– Campanyes intel·ligents (Smart Campaigns): plataforma intel·ligent pels anunciants de Google Ads on podran seleccionar els objectius de la seva campanya i Google Ads s’encarregarà del machine learning per optimitzar el contingut i del targets dels anunciants.

Notícies relacionades