Actualitat
Actualitat
Javajan. Creació d’una web de viatges de luxe per la marca Seven Miles

 

Un dels últims projectes en els que hem treballat és la creació d’una web de viatges de luxe per la marca Seven Miles, la divisió de viatges top del grup Tourist Forum, una marca amb més de 20 anys d’experiència en el mercat que dissenya experiències vitals úniques, preparant viatges a mida pels clients més exigents.

La web de Seven Miles està desenvolupada amb wordpress, un dels sistemes de gestió de continguts més utilitzats del mercat, i que permet personalitzar les pàgines web segons les necessitats de cada client, per poder projectar la imatge més adequada en cada cas. Amb WordPress també es pot preparar un panell d’administració per tal que el client pugui gestionar, de forma fàcil i senzilla, el contingut de la seva pàgina.

En aquest cas es tracta d’un web molt visual, en la que les imatges predominen per sobre de tot, mostrant els magnífics viatges que Seven Miles pot organitzar pels seus clients. El primer que es veu a la home és un slide show amb fotos de destinacions paradisíaques amb el seu corresponent titular cada una. El tema escollit permet donar especial protagonisme als viatges més increïbles proposats per la marca, i també un sistema de busca concreta per tal que l’usuari pugui trobar fàcilment el que desitja.

La home de la web de Seven Miles també inclou una secció en la que es pot promocionar un viatge en concret, i un apartat en el que els usuaris es poden registrar directament a la newsletter per poder rebre més informació sobre viatges i promocions.

La pàgina “destinacions” mostra a través d’increïbles fotografies indexades, tots els llocs del món als que l’agència de viatges pot portar als seus clients, quan es clica a sobre d’aquestes imatges s’accedeix a una altra pàgina en la que s’explica amb detall tot el que es pot fer en aquella destinació concreta.

La pàgina “tipus de viatge” serveix per explicar els diferents paquets que Seven Miles pot preparar, de nou el protagonisme el tenen les imatges categoritzades, i clicant a sobre de cada una s’obre una nova pàgina en la que hi ha la descripció del viatge, amb textos i fotografies, l’itinerari, els preus, els hotels i la possibilitat de demanar més informació a través d’un formulari de contacte.

La web també compta amb una pàgina per explicar qui son les persones que formen part d’aquest projecte, a través de fotografies i de textos; i finalment la secció de contacte, imprescindible per qualsevol pàgina web que vulgui facilitar la comunicació amb els usuaris que la visiten.

Entradas Relacionadas