Actualitat
Actualitat
Javajan. Primer objectiu d’una pàgina web

Dies enrere, al post “per a què serveix un lloc web”, us vam enumerar els objectius que té una pàgina web, avui, us parlarem del primer objectiu:

Visibilitzar la vostra marca i connectar amb el públic.

Molt bé, i com ho podem fer això?

  1. Amb una bona Home page:
    1. La Home page és el portal de benvinguda a la vostra web.
    2. Quan algú hi entra, de mitjana, en té prou amb 3 segons, per decidir si es queda o s’en va. Per tant, cal procurar que sigui atractiva.
    3. És la vostra carta de presentació, per la qual cosa ha d’estar dissenyada de tal manera que reflecteixi qui ets (o qui sou) i quina és la vostra missió com a empresa.
    4. És el lloc on cal demostrar al visitant per què quedar-se amb vosaltres, és una bona decisió.
  2. Compartint els vostres valors empresarials:
    1. Ho podeu fer a la Home page amb un apartat exclusiu o mitjançant un blog. La qüestió és aconseguir diferenciar-vos de la vostra competència.
    2. És important que la resta de continguts gràfics i escrits estiguin en consonància amb els vostres valors, recordeu que evitar les contradiccions és indispensable per generar confiança.
    3. Això sí, res de publicitat enganyosa: a ningú li agrada que li venguin fum.
  3. Explicant bé qui sou:
    1. Opcionalment, sempre depenent del sector del vostre negoci, posar cares, noms i dades sobre la vostra trajectòria professional pot ser una acció que generi molta tranquil·litat.
    2. Explicar la vostra missió i visió, pot ajudar el potencial client a saber com treballeu, quines expectatives teniu i quines expectatives podeu cobrir.
    3. Explicar els vostres orígens d’una manera senzilla i breu pot ajudar a connectar amb el potencial client, per afinitat, proximitat o simpatia.
    4. Però sobretot, el que cal explicar molt bé, és perquè és millor contractar-vos a vosaltres que a la vostra competència.
  4. Projectes i opinions:
    1. Segons el nínxol de mercat del vostre negoci, que els visitants tinguin l’opció de veure projectes en els quals heu treballat, és el camí més curt per generar seguretat i aportar la determinació necessària per apostar per vosaltres.
    2. Les opinions i els comentaris, si es gestiona aquesta secció de forma honesta, també poden ajudar a decantar la balança o si més no, a despertar més interès envers que oferim.

Òbviament, el que proposem són accions genèriques, no una fórmula infal·lible. Com diu la dita “cada maestrillo con su librillo”, no és una ciència exacta, cal valorar en cada cas, què és millor.

Bé, confiem que la informació us hagi resultat interessant i us sentiu més familiaritzats amb l’apassionant món de les webs.

Font: https://www.bisign.es/blog/5-objetivos-pagina-web/

Entradas Relacionadas