Actualitat
Actualitat
Javajan. Segon objectiu d’una pàgina web

Al febrer, al post “Per a què serveix un lloc web”, us vam enumerar els objectius que té una pàgina web, i posteriorment, a l’abril, al post “Primer objectiu d’una pàgina web”, us vam parlar del primer dels 5 objectius que persegueix, doncs bé, avui us parlarem del segon objectiu:

 

Donar a conèixer el vostre producte o servei:

 

Per fer-ho heu d’explicar què veneu o oferiu i per què ho veneu o ho oferiu.

  • Quin és el valor afegit del vostre producte o servei?

Penseu que la majoria de la gent que busca un producte o servei a Internet pretén trobar una solució a un problema.

  • Quina solució oferiu vosaltres (i a quin problema)?

Heu de conèixer molt bé al vostre client o mercat i quines són les fórmules de cerques més habituals al vostre sector.

És el moment de trobar el punt dèbil del possible client i trobar la manera de retenir-lo.

Important: Tot això s’ha de fer de forma planificada i cuidant el copy dels continguts per obtenir els millors resultats possibles.

Per complementar la web o donar-li més força al missatge que hi ha en ella disposeu de diferents eines que us poden ser de molta utilitat i que en futurs posts tractarem en profunditat:

  • Publicitat online, Google Ads i Facebook Ads.
  • Posicionament web SEO.
  • Marketing de continguts i Inbound Marketing.
  • Campanyes d’Email Marketing.
  • Xarxes socials i Social Media Marketing.
  • Automatització del marketing.
  • Mesura tot el que fas.

Insistim, com ja ho hem fet a les anteriors publicacions relacionades amb aquest tema, en què el que proposem no és una fórmula infal·lible.

Per cert, els que estan en negreta, són serveis que Javajan us pot oferir!

Bé, confiem que la informació us hagi resultat interessant i ara disposeu de més coneixements i recursos per donar a conèixer els vostres productes i serveis i si no és així, aquí estem, per ajudar-vos en tot allò que ens sigui possible.

Font: https://www.bisign.es/blog/5-objetivos-pagina-web/

Entradas Relacionadas