Actualitat
Actualitat
Javajan. Com humanitzar l’empresa en el món on-line?

 

Humanitzar l’empresa en el món on-line és una necessitat més imperiosa que mai. Encara que pugui semblar una contradicció a la comunitat 2.0 li encanta veure les persones que hi ha a darrera de les webs i de les xarxes socials, les volen conèixer, veure com són i saber coses sobre la seva feina i la seva vida.

Una mostra molt clara d’aquest interès creixent per la cara humana de les empreses que estan en el món on-line, és la incorporació i l’impuls que està agafant la secció equip humà a gairebé totes les webs corporatives. És tendència mostrar les fotos de les persones que componen els equips de treball de les empreses i també les tasques que desenvolupen a l’organització i algunes de les seves característiques personals.

La creació d’aquesta secció s’està convertint en una font de propostes originals i creatives per mostrar les cares que hi ha a darrera de les marques. Generalment el protagonisme absolut el té la imatge, sigui directament a través de la foto de la treballadora o treballador, o a través de caricatures, dibuixos, il·lustracions o fins i tot vídeos que mostrin la part més humana de cada una de les persones que formen l’empresa.

Junt amb les imatges hi sol haver una descripció del perfil de la persona, el càrrec que ocupa a l’empresa, les tasques que desenvolupa, les seves habilitats i especialitats, alguna frase amb la que se senti identificada, cites o comentaris.

A banda d’aquesta secció a la web, que sol ser una de les més visitades, les xarxes socials són un gran aliat per mostrar l’equip humà de les organitzacions, i el seu dia a dia. Una mostra d’això és que cada vegada es poden veure més fotos i vídeos del que passa un dia qualsevol en una empresa, i solen ser les publicacions més vistes i més virals.

En el món on-line cal crear continguts interessants per atreure i fidelitzar a l’audiència, però molt sovint els professionals es passen hores creant posts i articles del sector atractius, que tenen el seu recorregut i que són necessaris, però una simple foto que mostri la persona que hi ha a darrera d’una marca segurament tindrà un recorregut més intens i més fidel que cap altre post.

A Javajan també volem mostrar les persones que formem l’equip de treball de l’empresa i per això a través d’aquest post us presentem la nostra nova secció equip humà, us convidem a visitar-la i a coneixe’ns una mica millor!

 

 

Entradas Relacionadas