Actualitat
Actualitat
Javajan. Els 5 mòduls més recomanables a PrestaShop

Després de mostrar-vos les noves funcionalitats de la versió 1.7.6 de PrestaShop i els passos per poder actualitzar el PrestaShop de la versió 1.6 a 1.7, en aquesta publicació us mostrarem els mòduls més imprescindibles o recomanables a tenir en compte en el PrestaShop 1.7.

  1. Mòdul Reinsurance Lite

En la versió de PrestaShop 1.7, el mòdul Reinsurance Lite permet afegir blocs per millorar la confiança a la botiga online i així, trencar barreres de compra i per tant, crear un clima de confiança durant tot el procés de compra.

 

  1. Mòdul Ressenyes Clients + Google Snippets

Amb el mòdul Ressenyes de Clients, els clients d’una botiga online podran guardar i deixar avisos en els productes que més els hi interessin, o deixar comentaris visibles a les fitxes de productes.

A més, si s’afegeix Google Snippets, els clients podran: afegir fàcilment les valoracions dels productes, afegint estrelles de valoració i compartir els productes entre els seus contactes.

 

  1. ReCaptcha – Google Anti Spam

Amb el ReCaptcha – Google AntiSpam és possible evitar l’spam generat per robots i protegir la creació de comptes i missatges de contacte amb una tecnologia de reconeixement del comportament humà. Amb aquest mòdul, podràs activar el reCaptcha al lloc que prefereixis de la web, connectar la API de Google a la teva botiga online, seleccionar la mida i el tema del reCaptcha i configurar el nombre d’intents fallits, entre d’altres.

 

  1. Mòdul Recordatori carros abandonats Pro

Per millorar la taxa de conversió de la botiga online, amb el recordatori de carros abandonats Pro permet que els comerciants de les botigues puguin personalitzar missatges de correu electrònic gràcies a plantilles de PrestaShop, enviar recordatoris als clients que no hagin  finalitzat la seva compra i/o proposar descomptes en productes abandonats.

 

  1. Mòdul Nosto (recomanacions, pop-up i cross selling)

Amb el mòdul Nosto els comerciants poden obtenir informes detallats de molts KPI’s de la botiga online. Aquestes dades poden ser: estadístiques generals de l’audiència de la botiga, vendes potencials, pop-ups amb descomptes, estadístiques generals de venda, entre d’altres.

 

Aquests són alguns dels mòduls que més us recomanem tenir en compte a l’hora de crear una botiga online. En cas d’estar interessat en alguns d’aquests, Javajan us pot ajudar a instal·lar-ho al vostre PrestaShop, o fins i tot, crear-vos un e-commerce a mida per qualsevol negoci online.

Entradas Relacionadas