Creació d’una landing page per Palahi
-
Client:
Palahi Arts Gràfiques - February 2019
- Màrqueting digital
- Estratègia Adwords

Palahi Arts Gràfiques, és una empresa dedicada als serveis gràfics integrals situada a Girona des de fa molts anys. Combinen una gran experiència adquirida al llarg dels anys amb la constant innovació, per això han anat canviant des de la impremta clàssica fins a l’empresa de serveis que s’ha convertit.
El projecte que s’ha realitzat és el següent: creació d’una landing page amb l’objectiu d’aconseguir Leads (clients potencials) de contractació d’imants amb el gestor de continguts WordPress. Per fer-ho, s’han establert uns targets concrets, que són:
- Client particular que vol imants per un esdeveniment.
- Empreses que volen imants per esdeveniments promocionals, com ara fires, aniversaris empresa, promoció producte, etc.
- Entitats que volen imants, com ara ajuntaments, associacions, agrupacions, etc.
A més de la landing page s’ha proposat millorar el posicionament en buscadors i promocionar el producte, per tant, s’ha realitzat una estratègia d’Adwords, amb un estudi de paraules clau a partir dels targets objectius per aconseguir visites de qualitat a la landing i que aquests acabin omplint el formulari.
Per dur a terme aquest estudi de paraules clau, s’han creat 3 grups d’anuncis amb 3 anuncis a cada grup per segmentar bé els targets i realitzar una monitorització diària de resultat per anar optimitzant els CPC’s, paraules clau noves, ubicacions, concordances de paraules, etc.