Projectes
Projectes

Creació d’una estratègia de màrqueting per Baquetes Artesanes

  • Client:
    Baquetes Artesanes
  • November 2018
  • Màrqueting digital
  • Estratègia Adwords
  • Estratègia màrqueting
Visit website
Creació d’una estratègia de màrqueting per Baquetes Artesanes

Baquetes Artesanes -BAART- és una empresa formada per dos germans, la qual neix a partir de l’experiència de saber treballar la fusta i ofereixen una sèrie de models estàndards que s’adaptin a l’estil i a la manera de tocar de cada persona. Personalitzen baquetes per diferents músics i percussionistes des de fa temps.

El projecte de màrqueting que ha realitzat Javajan ha estat el següent:

  • Realització d’una estratègia de màrqueting, la qual s’han creat continguts setmanals al perfil de Facebook, per aconseguir interacció i usuaris actius al perfil.
  • Creació d’una estratègia de SEO, per millorar la presència de la seva nova pàgina web (creada a Javajan) en els resultats dels cercadors realitzant les següents tasques:
    • Introducció de metatags (títols, descripcions i paraules clau) a les pàgines principals.
    • Estudi de paraules clau
    • Optimització SEO
    • Revisió i actualització de les Url’s, per fer-les amigables.
  • Realització d’una campanya de Google Adwords, a partir de l’estudi de paraules clau, per poder escollir les que millor s’adapten i defineixen a l’empresa.
    • Creació i configuració de la campanya d’Adwords
    • Definició d’objectius
    • Revisió del rendiment de les paraules (positives i negatives)
    • Gestió d’ubicacions