Creació d’una estratègia de màrqueting per Baquetes Artesanes
-
Client:
Baquetes Artesanes - November 2018
- Màrqueting digital
- Estratègia Adwords
- Estratègia màrqueting
Baquetes Artesanes -BAART- és una empresa formada per dos germans, la qual neix a partir de l’experiència de saber treballar la fusta i ofereixen una sèrie de models estàndards que s’adaptin a l’estil i a la manera de tocar de cada persona. Personalitzen baquetes per diferents músics i percussionistes des de fa temps.
El projecte de màrqueting que ha realitzat Javajan ha estat el següent:
- Realització d’una estratègia de màrqueting, la qual s’han creat continguts setmanals al perfil de Facebook, per aconseguir interacció i usuaris actius al perfil.
- Creació d’una estratègia de SEO, per millorar la presència de la seva nova pàgina web (creada a Javajan) en els resultats dels cercadors realitzant les següents tasques:
- Introducció de metatags (títols, descripcions i paraules clau) a les pàgines principals.
- Estudi de paraules clau
- Optimització SEO
- Revisió i actualització de les Url’s, per fer-les amigables.
- Realització d’una campanya de Google Adwords, a partir de l’estudi de paraules clau, per poder escollir les que millor s’adapten i defineixen a l’empresa.
- Creació i configuració de la campanya d’Adwords
- Definició d’objectius
- Revisió del rendiment de les paraules (positives i negatives)
- Gestió d’ubicacions