Import de les subvencions en funció del nombre de treballadors
Import de l’ajuda: 12000€
En cas d'estar interessat a rebre més informació o començar a tramitar la subvenció, emplena el següent formulari amb les teves dades de contacte:
SOLUCIONS DIGITALS
Categoria I. Lloc web i presència a internet
Objectiu:
Expansió de la presència a internet de la pyme mitjançant la creació d’una pàgina web i/o la prestació de serveis que proporcionen posicionament bàsic a internet.
Import de l’ajuda per empresas de 0 a 50 empleats: 2000€
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:
- Disseny a partir de plantilla, prèviament escollida per un dissenyador de Javajan.
- Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
- Pàgines:
- Home
- Qui som / Què fem
- Serveis amb post-type (opcional, sens cost extra)
- Galeria (opcional, sense cost extra)
- Blog / Notícies (opcional, sense cost extra)
- Contacte (amb formulari i reCAPTCHA)
- Pàgines legals i avís de cookies
- 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
- SEO bàsic.
- Domini (titularitat de la pyme) i allojament (2GB) per 2 anys.
- Web responsive i autogestionable.
- Nivell d’accesibilitat mínim AA.
Import de la solució: 2.000€
Web a mida amb Laravel, inclou:
- Disseny a partir de plantilla i adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
- Pàgines:
- Home
- Buscador bàsic i avançat
- Pàgina llistat d’immobles (amb filtres)
- Pàgina detall d’immobles (Vinculació a programa de gestió com Taaf. Altres programes consultar)
- Contacte (amb formulari y reCAPTCHA)
- Pàgines legals i avís de cookies
- 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
- SEO bàsic.
- Domini (titularitat de la pyme) i allotjament (2GB) per 1 any.
- Web responsive i autogestionable.
- Nivell d’accesibilitat mínim AA.
Import de la solució: 2.000€
Web en wordpress o a mida (Laravel), inclou:
- Domini: alta de nou domini per la pyme beneficiària durant un termini mínim de dotze mesos. La titularitat del domini serà en la seva totalitat de la pyme.
- Hosting: allojament de la pàgina web desenvolupada durant un termini mínim de dotze mesos.
- Disseny de la pàgina web: estructura web amb un mínim de 3 pàgines o apartats. Es consideren pàgines o apartats d’una web, elements tals com: pàgina d’inici (Landing Page), presentació de l’empresa, formulari de contacte, descripció de productes, dades de contacte, mapa del lloc (sitemap), etc.
- Web responsive: les pàgines web dissenyades han d’adaptar-se per a ser funcionals en tot tipus de dispositius.
- Accesibilitat: el dissenyo ha de complir amb criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
- Autogestionable: s’haurà de proveir una plataforma de gestió de continguts pel beneficiari, de manera que sigui autònom a l’hora de modificar el contingut de les seves pàgines web, sense la necessitat de recórrer al suport de l’empresa proveïdora.
- Posicionament bàsic a internet: Posicionament de la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de l’empresa en els principals sites, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
- Optimització de la presència en buscadors (SEO bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.
Import de la solució des de 1.500€ fins a 2.000€
Categoria II. Comerç electrònic
Objectiu:
Creació d’una botiga online de compravenda de productes i/o serveis que utilitzi mitjans digitals per al seu intercanvi.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 2000€
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:
Web amb CMS propi, aLaravel, inclou:
- Disseny a partir de plantilla pròpia, amb possibilitat d’adaptar-la a mida (segons la complicitat del disseny aquest apartat pot tenir un cost extra).
- Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
- Pàgines:
- Home
- Qui somo / Què fem
- Buscador per categoria i per paraules clau
- Pàgina llistat productes amb categorització d’aquests
- Pàgina detall productes, aquests poden ser simples o configurables
- Contacte (amb formulari i reCAPTCHA)
- Pàgines legals i avís de cookies
- 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
- Pagaments. Es podrà escollir entre les següents opcions o vàries d’elles: TPV, transferència, pagament a botiga, paypal. També oferim l’opció d’utilitzar el nostre TPV virtual i fer liquidacions mensuals a la botiga amb una comissió del 1.5%.
- Apartat usuaris, on podran veure les seves comandes, descarregar factures, recuperar contrasenyes i veure els seus favorits.
- L’administrador (propietari de la web) podrà fer les següents gestions:
- La gestió de productes, pujar, modificar, eliminar products. Crear categories, assignar els atributs d’aquests, preus, mides, etc.
- Configuració de promocions i cupons de descompte.
- Enllaçar productes a través de productes relacionats i venda creuada.
- Tenir gràfics i mitges de venda.
- Sistemes d’enviament: recollir a botiga o empresa de transport (des de Javajan col·laborem amb correos.es, per tant podem configurar enviaments directes a correos per sol·licitar recollides i imprimir etiquetes, a més de tenir unes tarifes més avantatjoses).
- Programa online de gestió pel punt de venda – POS (gratuït amb la contractació de l’ecommerce). Amb el que podrà realitzar les següents gestions:
- Gestió de vendes online i offline.
- Realització de comandes a botiga per codi de barres o sense (manualment).
- Assignar venda a client donats d’alta, pel seu seguiment.
- Pagaments amb targeta o efectiu.
- Impressió de tickets (la impresora no està inclosa en l’oferta).
- Pujar productes. Els productes es podran introduir tan pel POS com per la web.
- Categoritzar els clients i recopilar les seves dades bàsiques.
- SEO bàsic.
- Domini i allotjament (2GB) per 2 anys.
- Web responsive i autogestionable.
- Nivell d’accesibilitat mínim AA.
- Manteniment de les solucions a partir del segon any: 350 €/any.
Import de la solució 2.000€
Web en WordPress, inclou:
- Disseny a partir de plantilla, prèviament escollida per un dissenyador de Javajan.
- Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
- Pàgines:
- Home
- Qui som/ Què fem
- Pàgina llistat productes amb categorització d’aquests
- Pàgina detall productes
- Galeria (opcional, sense cost extra)
- Blog / noticies (opcional, sense cost extra)
- Contacte (amb formulari i reCAPTCHA)
- Pàgines legals i avís de cookies
- 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
- Pagaments. Es podrà escollir entre les següents opcions o vàries d’elles: TPV, transferència, pagament a botiga, paypal i bizzum.
- Apartat usuaris, on veure les seves comandes, descarregar factura, recuperar contrasenyes i veure els seus favorits.
- Apartats administrador (els que vinguin predeterminats al CMS i tema escollit).
- SEO bàsic.
- Domini i allojament (2GB) per 2 anys.
- Web responsive i autogestionable.
- Nivell d’accesibilitat mínim AA.
Import de la solució 2.000€
Web en Prestashop, inclou:
- Disseny a partir de plantilla, prèviament escollida per un dissenyador de Javajan.
- Adaptació de logo, colors, menú, apartats, etc. a la imatge de l’empresa.
- Pàgines:
- Home
- Pàgina llistat productes amb categorització d’aquests
- Pàgina detall productes (els productes no seran configurables o tindran una configuració molt bàsica)
- Contacte (amb formulari i reCAPTCHA)
- Pàgines legals i avís de cookies
- 1 idioma (segon idioma opcional, sense cost extra).
- Pagaments. Es podrà escollir entre les següents opcions o vàries d’elles: TPV, transferència, pagament a botiga, paypal i bizzum.
- Apartat usuaris, on veure les seves comandes, descarregar factura, recuperar contrasenyes i veure els seus favorits.
- Apartats administrador (els que vinguin predeterminats al CMS i tema escollit).
- SEO bàsic.
- Dominio i allotjament (2GB) per 1 any.
- Web responsive i autogestionable.
- Nivell d’accessibilitat mínim AA.
Import de la solució 2.000€
Web en wordpress, prestashop o a mida (Laravel), inclou:
- Domini: alta de nou domini per la pyme beneficiària durant un termini mínim de dotze mesos. La titularitat del domini serà en la seva totalitat de la pyme.
- Hosting: allojament de la pàgina web desenvolupada durant un termini mínim de dotze mesos.
- Maquetació de la web, amb disseny de la pàgina web a partir d’una plantilla (en cas de ser un disseny a mida pot suposar un cost extra).
- Estructura web amb un mínim de 3 pàgines o apartats. Es consideren pàgines o apartats d’una web, elements tals com: pàgina d’inici (Landing Page), presentació de l’empresa, formulari de contact, descripció de productes, dades de contacte, mapa del lloc (sitemap), etc.
- Creació de la botiga online o E-Commerce i alta del catàleg de productes: producció d’un catàleg mitjançant l’alta, importació o càrrega dels productes o artícles (en el cas de no poder realitzar una importació, es carregaran manualment 100 productes com a màxim).
- Configuració i integració dels mètodes de pagament.
- Web responsive: les pàgines web dissenyades han d’adaptar-se per ser funcionals en tot tipus de dispositius.
- Accesibilitat: el disseny ha de complir amb criteris de conformitat de nivell AA de les Pautes WCAG-2.1.
- Autogestionable: s’haurà de proveir una plataforma de gestió de continguts pel beneficiari, de manera que sigui autònom a l’hora de modificar el contingut de les seves pàgines web, sense la necessitat de recórrer al suport de l’empresa proveïdora.
- Posicionament bàsic a internet: Posicionament de la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de l’empresa en els principals sites, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
- Optimització de la presència en buscadors (SEO bàsic): Anàlisi de paraules clau, SEO On-Page de 2 pàgines o apartats, indexació i jerarquització del contingut.
Import de la solució des de 1.800 fins a 2.000€
Categoria III. Gestió de xarxes socials
Objectiu:
Promocionar a les empreses beneficiàries a les xarxes socials.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats:
- 2000€ (empreses de 1 a 3 treballadors)
- 2500€ (empreses de 3 a 50 treballadors)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:
- Anàlisi de les necessitats de la pyme, per construir una estratègia i arribar als clients potencials. Amb aquest anàlisi s’escollirà quina xarxa social és la més adequada per la pyme i s’optimizarà.
- Monitorització de la xarxa social escollida. Control i revisió de l’impacte obtingut amb les accions realitzades.
- Gestió d’una xarxa social.
- Publicació d’1 post setmanal (4 mensuals) al llarg d’1 any.
Import de la solució 2.000€
- Anàlisi de les necessitats de la pyme, per a construir una estratègia i arribar als clients potencials. Amb aquest anàlisi s’escollirà quina xarxa social és la més adequada per la pyme i s’optimizarà.
- Monitorització de la xarxa social escollida. Control i revisió de l’impacte obtingut amb les accions realitzades.
- Gestió d’una xarxa social.
- Publicació de 5 post mensuals al llarg d’1 any.
Import de la solució 2.500€
Categoria IV. Gestió de clients
Objectiu:
Digitalitzar optimitzar la gestió de les relacions comercials amb els clients.
Import de l’ajuda per a empreses de 0 a 50 empleats:
- 2000€ / 1 usuari i 30 hores de parametrització (empreses de 1 a 9 treballadors)
- 4000€ / 3 usuaris i 40 hores de parametrització (empreses de 10 a 50 treballadors)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:
Aquesta solució inclou un número d’hores (de 30 a 40) destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per la càrrega de dades.
Aquest procés és essencial per la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:
- Gestió de clients: la solució haurà d’emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
- Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d’alta nous Leads de forma manual o mitjançant una importación per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permentr la gestió comercial d’aquests amb l’objectiu de convertir-los en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
- Gestió d’oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancelades, etc.).
- Accions o tasques comercials: la solució haurà d’oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant de forma manual com automàtica.
- Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d’oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), pipeline i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció del perfil de l’usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per el seguiment i monitorització de l’activitat comercial, contemplant ratis d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs medibles (com productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatives entre diferents exercicis comercials.
- Alertes: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
- Gestió documental: la solució ha d’incloure un software per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d’insertar i/o vincular documents tant relatius a l’activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
- Disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, ha d’adaptar-se per a ser funcional en tot tipus de dispositius.
- Integració amb diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.
Import de la solució des de 1.500 fins a 2.000€
Aquesta solució inclou un número d’hores (de 30 a 40) destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:
- Gestió de clients: la solució haurà d’emmagatzemar i permetre la consulta de dades de cada client des de la seva alta com a oportunitat de negoci i la simulació de compra de productes o contractació de serveis.
- Gestió de Clients potencials (Leads): la solució haurà de permetre que es puguin donar d’alta nous Leads de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als Leads hauran de permetre la gestió comercial dels mateixos amb l’objectiu de convertir-los en clients. La solució inclourà la funcionalitat de parametrització de regles de negoci per a l’assignació de Leads segons diferents criteris.
- Gestió d’oportunitats: la solució haurà de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial o Lead d’ofertes i pressupostos. A més, la solució contemplarà l’estat de cada oportunitat (en anàlisi, oferta presentada, en negociació, guanyades, cancel·lades, etc.).
- Accions o tasques comercials: la solució ha d’oferir la possibilitat de crear accions i tasques comercials, tant de manera manual com automàtica.
- Reporting, planificació i seguiment comercial: la solució ha d’oferir solucions de seguiment mitjançant indicadors (KPI´s), pipeline i altres, amb diferents nivells d’agregació d’informació en funció del perfil de l’usuari de la solució. Haurà de ser capaç de generar informes per al seguiment i monitoratge de l’activitat comercial, contemplant ràtios d’eficiència, estat de fases, pipeline i altres atributs mesurables (com a productes, cotitzacions, etc.), i segons els canals, perfils, rols i/o fases comercials. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
- Alertes: la solució ha de permetre visualitzar Alertes de Clients en format gràfic de diferent tipologia (icones, missatges emergents, etc.).
- Gestió documental: la solució ha d’incloure un programari per a la gestió centralitzada de la documentació, capaç d’inserir i/o vincular documents tant relatius a l’activitat comercial, com els proporcionats pels propis clients.
- Disseny Responsive: la interfície de la solució ha de ser responsive, és a dir, ha d’adaptar-se per a ser funcional en tota mena de dispositius.
- Integració amb diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.
Import de la solució des de 3.500 fins a 4.000€
Categoria V. Business Intelligence i Analítica
Objectiu:
Explotació de dades de l’empresa per a la millor del procés de presa de decisions.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats:
- 1500€ / 1 usuari i 30 hores de parametrització (empreses de 1 a 3 treballadors)
- 2000€ / 1 usuari i 40 hores de parametrització (empreses de 3 a 9 treballadors)
- 4000€ / 3 usuaris i 70 hores de parametrització (empreses de 10 a 50 treballadors)
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:
Aquesta solució inclou un nombre d’hores (de 30 a 70) de parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:
- Integració de dades amb altres bases de dades: la solució permetrà l’accés a altres bases de dades i la realització de comparacions amb les dades exposades.
- Emmagatzematge de dades: la solució haurà de proveir una capacitat d’emmagatzematge com a mínim d’1 GB per usuari.
- Creació de panells de dades estructurades i visuals: la solució permetrà crear panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
- Exportació de dades: la solució permetrà exportació de dades a imatges o a documents d’Excel, creant sinergies i compatibilitats amb diferents programes d’ús comú per als usuaris.
Import de la solució des de 1.500€
Categoria VI. Gestió de processos
Objectiu:
Digitalitzar i/o automatitzar processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de les empreses beneficiàries.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats:
- 500€ / 1 usuari i 45 hores de parametrització (empreses de 1 a 3 treballadors)
- 2000€ / 3 usuaris i 45 hores de parametrització (empreses de 3 a 9 treballadors)
- 6000€ / 10 usuaris i 60 hores de parametrització (empreses de 10 a 50 treballadors)
Descripció de les solucions. Funcionalitats, servei i preus:
Aquesta solució inclou 45 hores destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:
- Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: la solució haurà de permetre la digitalització i/o automatització de processos com ara:
- Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
- Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
- Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
- Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
- Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
- Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
- Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
- Integració amb diverses plataformes: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
- Actualitzable: la solució haurà de ser actualitzable amb noves versions.
- Escalable: la solució haurà de poder adaptar-se als possibles creixements o canvis en l’estructura empresarial de la pyme.
- Compliment: la solució ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació. Especialment, els processos de facturació i comptabilitat, inventaris i compres i pagaments hauran de garantir la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres d’acord amb la normativa aplicable.
Import de la solució des de 500€
Aquesta solució inclou 45 hores destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:
- Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: la solució haurà de permetre la digitalització i/o automatització de processos com ara:
- Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
- Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
- Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
- Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
- Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
- Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
- Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
- Integració amb diverses plataformes: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
- Actualitzable: la solució haurà de ser actualitzable amb noves versions.
- Escalable: la solució haurà de poder adaptar-se als possibles creixements o canvis en l’estructura empresarial de la pyme.
- Compliment: la solució ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació. Especialment, els processos de facturació i comptabilitat, inventaris i compres i pagaments hauran de garantir la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres d’acord amb la normativa aplicable.
Import de la solució des de 2.000€
Aquesta solució inclou 60 hores destinades a la parametrització per a la definició de les particularitats dels processos de comercialització, així com per a la càrrega de dades.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i serveis que es detallen a continuació:
- Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: la solució haurà de permetre la digitalització i/o automatització de processos com ara:
- Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
- Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, albarans i factures.
- Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
- Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions i cancel·lacions, etc.
- Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
- Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
- Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
- Integració amb diverses plataformes: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
- Actualitzable: la solució haurà de ser actualitzable amb noves versions.
- Escalable: la solució haurà de poder adaptar-se als possibles creixements o canvis en l’estructura empresarial de la pyme.
- Compliment: la solució ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació. Especialment, els processos de facturació i comptabilitat, inventaris i compres i pagaments hauran de garantir la integritat, conservació, accessibilitat, llegibilitat, traçabilitat i inalterabilitat dels registres d’acord amb la normativa aplicable.
Import de la solució des de 6.000€
Categoria VII. Factura electrònica
Objectiu:
Digitalitzar el flux d’emissió de factures entre les empreses beneficiàries i els seus clients.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats:
- 1000€ / 1 usuari i 5 hores de parametrització (empreses de 1 a 3 treballadors). Inclou 1 any amb Factura Directa (pla avançat).
- 2000€ / 3 usuaris i 10 hores de parametrització (empreses de 3 a 50 treballadors). Inclou 3 anys amb Factura Directa (pla avançat).
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:
Aquesta solució inclou un nombre d’hores (de 5 a 10) de parametrització per a la definició de les particularitats, modificació i configuració de la factura electrònica de venda; la numeració, l’idioma, descomptes, dades addicionals, visualització, formats, etcètera.
Aquest procés és essencial per a la posterior implantació i desplegament de la solució de digitalització que proporcionarà, com a mínim, les funcionalitats i/o serveis que es detallen a continuació:
- Factures en format estructurat: la solució haurà de permetre l’emissió de factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per a facilitar el seu tractament automatitzat.
- Factures il·limitades: la solució haurà de permetre l’emissió d’un nombre il·limitat de factures.
- Clients il·limitats: la solució haurà de permetre l’enviament de factures a un nombre il·limitat de clients.
- Productes o serveis il·limitats: la solució haurà de permetre la creació d’un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
- Enviament de factures per correu electrònic: la solució haurà de ser capaç d’enviar factures directament per correu electrònic.
- Personalització de factures: les factures generades per la solució hauran de ser personalitzables, incloent-hi la selecció del logotip.
- Còpia de seguretat periòdiques: la solució inclourà la realització de còpies de seguretat periòdiques amb possibilitat, almenys, de periodicitat diària.
- 1 GB Emmagatzematge/Històric de factures: la solució proporcionarà un emmagatzematge d’almenys 1 GB per a les factures.
- Integració amb altres solucions: la solució haurà de disposar de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
- Control de venciment de les factures: la solució haurà d’incloure un sistema de control del venciment de les factures.
- Compliment: la solució Factura Electrònica ha de permetre que el beneficiari pugui assegurar el compliment del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.
Import de la solució des de 500€
Categoria VIII. Serveis i eines d’oficina virtual
Objectiu:
Implantar solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els treballadors de les empreses beneficiàries.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 250 €/usuari
- Fins a 2 usuaris per empreses de 1 a 3 treballadors (500€)
- Fins a 9 usuaris per empreses de 3 a 10 treballadors (2250€)
- Fins a 48 usuaris per empreses de 10 a 50 treballadors (12000€).
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:
- Col·laboració en equips de treball: la solució permetrà una gestió àgil i eficient dels equips per al desenvolupament de projectes de manera col·laborativa, compartir recursos i/o coneixements, dotar d’eines per a la interacció dels equips en els processos d’ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, etc.
- Emmagatzemar i compartir arxius: la solució haurà de proveir 1 TB d’emmagatzematge.
- Compatibilitat amb dispositius mòbils.
- Calendari i agenda: la solució haurà de permetre organitzar un calendari i les tasques previstes.
Import de la solució: 250€ / usuari
Categoria IX. PRESÈNCIA AVANÇADA A INTERNET (SEO)
Objectiu:
Implementació de funcionalitats i/o serveis que millorin el posicionament d’una web o ecommerce a internet, augmentant el trànsit i la captació de clients potencials.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 2000 €
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:
- Posicionament bàsic a internet: la solució haurà de posicionar la informació bàsica del negoci, contacte i perfil de la teva empresa en els principals llocs, xarxes de negoci o directoris d’empreses i professionals.
- Anàlisi de paraules clau: Gestió, cerca i anàlisi de paraules clau amb la finalitat de desenvolupar estratègies útils perquè els cercadors classifiquin el contingut i ajudin els usuaris a trobar resultats rellevants per a les seves consultes.
- Anàlisi de la competència: la solució inclou una anàlisi mensual de la competència per a informar-te de la teva situació enfront d’altres competidors.
- SEO On-Page: la solució ha d’oferir un servei mínim de dues pàgines o apartats SEO On-Page, optimitzant l’estructura i el contingut intern per a millorar la posició natural de la teva pyme en cercadors, així com la indexació i jerarquització del contingut.
- SEO Off-Page: la solució haurà de proveir aquest servei, que comportarà l’execució d’accions fora de l’entorn del lloc web per a millorar el teu posicionament orgànic.
- Informes mensuals de seguiment: la solució inclou un report mensual dels resultats de les accions executades per a generar consciència de l’evolució i la repercussió de les mateixes en la presència en internet del teu negoci.
Import de la solució: 2000 €
Categoria X. Marketplace
Objectiu:
Dirigir referències i productes per incrementar el nivell de vendes, optimitzant els recursos existents, escollint els canals de distribució adequats i adaptant les referències i productes a les necessitats externes.
Import de l’ajuda per empreses de 0 a 50 empleats: 2000 €
Descripció de la solució. Funcionalitats, servei i preus:
- Estudi previ d’alternatives i alta a la plataforma: la solució inclou l’obertura de compte i alta del teu perfil en una plataforma de Marketplace.
- Anàlisi de la competència: la solució inclou la realització d’una recerca de mercat focalitzada en les característiques dels teus competidors per a millorar el teu procés de presa de decisions i ajudar-te a aconseguir una posició competitiva.
- Disseny i definició de l’estratègia de negoci: la solució inclou la generació de l’estratègia de negoci per a aconseguir la consecució dels objectius desitjats, orientant els recursos disponibles cap a aquesta finalitat.
- Producció del catàleg de referències: anàlisi de les categories a comercialitzar per a seleccionar, almenys, deu productes alineats amb l’estratègia de negoci, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
- Creació del contingut del listing: definició de, almenys, deu descripcions del catàleg de referències, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
- Alta de referències: càrrega de, almenys, deu referències, i les seves respectives descripcions i fotografies, en la plataforma, tret que no disposis d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor, acompanyada per la descripció i fotografia individual de cada producte.
L’import de l’ajuda no inclourà el cost associat a la subscripció o alta en la plataforma de Marketplace ni els costos variables associats a la venda de les referències donades d’alta a la plataforma.
Import de la solució: 2000 €