Actualitat

Actualitat

16 de May de 2017

Com treballar el SEO d’una web?

Hi ha diverses formes de treballar el SEO o posicionament orgànic d’una web, però el que és indiscutible és que és una acció de marketing digital que cal fer, ja que en el món on-line “la web és casa nostra”, i cada dia milers d’usuaris busquen a través de google i de paraules clau, que poden estar directament relacionades amb el vostre projecte i que poden conduir directament a la vostra web

LLEGIR

9 de May de 2017

Marc Costa Soler, coordinador comercial

A Javajan seré el primer contacte que tindràs, la primera veu que escoltaràs i la última persona amb qui parlaràs per valorar la nostra feina. T’oferiré tots els nostres serveis, crearé pressupostos a mida per a tu proposant-te el millor disseny que s’adapti a la teva imatge corporativa, et guiaré durant tot el procés inicial abans de tirar endavant el teu projecte i et faré propostes de millora que ajudaran a potenciar el teu negoci.

LLEGIR

2 de May de 2017

E-commerce programat a mida amb Laravel

Laravel per si mateix no és una plataforma de e-commerce, sinó que és un entorn de treball que defineix un conjunt d’objectes i conceptes estandarditzats (mòduls) que serveixen de base per a una ràpida solució de desenvolupament, estalviant temps, mantenint el codi organitzat i permetent una fàcil actualització.

LLEGIR

25 de April de 2017

Tincticket, plataforma de venda d’entrades on-line

Des de Javajan hem programat i participat en Tincticket, la plataforma de venda d’entrades on-line per a esdeveniments i per teatres, dirigit tant a promotors d’esdeveniments puntuals, com a sales i teatres amb una programació estable i regular. Hem instal·lat la plataforma a 18 teatres com els de Lleida, Terrassa, Olot, Tortosa, Torelló, l’Hospitalet de Llobregat, etc.

LLEGIR

6 de April de 2017

Nou entorn digital pel sistema de fidelització moneder.cat

Us presentem el nou entorn digital de moneder.cat, el sistema de fidelització pels clients de proximitat, en el que podreu veure el redisseny de la pàgina web, i també la creació de la pàgina de facebook, de linkedin i un perfil de twitter, per tal d’encetar noves vies de comunicació on-line amb tots vosaltres.

LLEGIR

3 de April de 2017

Perquè utilitzar Opencart per un E-commerce?

Utilitzar Opencart per un E-commerce és molt recomanable perquè és un sistema de comerç electrònic de codi obert basat en PHP, està dissenyat amb unes característiques molt completes, és fàcil d’utilitzar, potent, ràpid i amb una interface visualment atractiva.

LLEGIR

27 de March de 2017

Mòdul per consultar en temps real l’estat del bus de Rubí

  Un mòdul per consultar en temps real l’estat del bus de la població de Rubí, a la pàgina web de rubibus.com, ha estat un altre dels projectes en els que hem treballat en els últims mesos juntament amb l’agència JCS. L’empresa responsable del servei d’autobusos de Rubí volia crear un sistema de monitorització dels […]

LLEGIR

23 de March de 2017

Studi DF, un projecte de futur que continua

Studi DF és una altra de les agències amb les que també col·laborem habitualment, expliquen que “Vàrem començar a treballar amb Javajan a partir d’una col•laboració amb un client comú i des d’aleshores seguim col•laborant amb projectes perquè valorem la professionalitat en l’elaboració de les feines i en l’assessorament de les mateixes. És una tranquil·litat començar un projecte quant saps que tindràs un gran equip al darrera.”

LLEGIR

21 de March de 2017

Quan utilitzar Prestashop per crear una botiga on-line?

Prestashop és un gestor de continguts utilitzat per crear botigues on-line, desenvolupat l’any 2008 a França. Des de llavors, ha experimentat una evolució constant, incorporant noves funcionalitats, fins a esdevenir una de les eines més completes, a dia d’avui.

LLEGIR
1 17 18 19 20 21