14 de March de 2019
Nou redactor a la plataforma Hootsuite
Durant el mes de març de 2019, apareixerà un nou redactor de Hootsuite que es convertirà en l’experiència de publicació predeterminada per tots els usuaris de la plataforma.
14 de March de 2019
Durant el mes de març de 2019, apareixerà un nou redactor de Hootsuite que es convertirà en l’experiència de publicació predeterminada per tots els usuaris de la plataforma.
11 de March de 2019
Els breadcrumbs o migas de pan, són mecanismes de jerarquització, normalment situats a la part superior del contingut de la pàgina, que serveixen als usuaris per ubicar-se en l’estructura de la informació del lloc web.
15 de February de 2019
El futur de l’ecommerce és un sector que no para de créixer, ja que la falta de temps fa que els clients prefereixin comprar per Internet.
7 de February de 2019
Les imatges són una gran font de tràfic per la web i tenen una gran importància pel disseny web.
5 de February de 2019
El 2019 comença amb noves tendències en el sector del disseny web, un sector que canvia contínuament i ens ofereix noves tendències constantment.
22 de January de 2019
El passat dimecres l’Imma Estivill va realitzar una formació presencial dirigida als treballadors de Javajan, amb dos clars objectius.
14 de January de 2019
Canva, és una eina de disseny web gratuït, la qual permet crear i publicar diversos dissenys gràfics sense haver d’utilitzar o ser un expert en Photoshop o Illustrator.
9 de January de 2019
La xarxa social llançada al mercat l’any 2011 i disponible per tots els usuaris, es convertirà en un producte corporatiu per a empreses, oferint noves funcionalitats i tancant la versió pels usuaris abans del previst, concretament l’abril de 2019.
19 de December de 2018
Instagram és la xarxa social més utilitzada entre els joves avui en dia, la qual compta amb més de 700 milions d’usuaris i els serveix per publicar imatges o vídeos i compartir-ho amb la seva comunitat d’amistats o altres plataformes socials.
La feina de Javajan ha sigut crear el sistema per tal que quan els usuaris enviessin el hashtag, la plataforma reenviés automàticament un missatge automatitzat de tornada donant les gràcies.